اخبار

پیش بینی درست کورتانا در بازی آلمان – برزیل در جام جهانی 2014 | بروزرسانی : 14 پیش بینی درست از کورتانا

کورتانا همچنان به پیش بینی های درست خود از جام جهانی ادامه می دهد . بازی تاریخی دیشب برزیل آلمان را کورتانا برد آلمان را پیش بینی کرده بود که ، سیزدهمین پیش بینی او هم درست از آب درآمد .

حال در یک پست از وبلاگ تیم بینگ توضیحات مختصری از چگونگی پیش بینی کورتانا از بازی ها می گوید:

برای پیش بینی مسابقات  عوامل مختلفی بررسی می شود مانند : رکورد تیم برنده – بازنده –رکوردهای قبلی در مسابقات اصلی و سایر مسابقات و ارزیابی قدرت هر تیم و سایر عوامل را بررسی می کند و بعد از آن به پیش بینی بازی می پردازد.

حال کورتانا از هشت پای پیش گوی  جام جهانی 2010 پیشی می گیرد و به عنوان تنها پیش گوی جام جهانی 2014 که 13 مسابقه پیاپی را درست پیش بینی کرده است در صدر جدول قرار می گیرد.

کورتانا بازی آرژاتین – هلند که تا دقایقی دیگر شروع می شود را برد آرژانتین پیش بینی  کرده است .

به نظر شما آیا کورتانا به رکورد چهاردهمین پیش بینی درست خود دست پیدا می کند؟

بروزرسانی : امروز هم کورتانا درست حدس زد و آرژانتین نهایتا با ضربات پنالتی توانست هلند را از پیش روی بردارد و به فینال راه پیدا کنید و این چهاردهمین پیش بینی درست دستیار صوتی مایکروسافت میباشد که حالا برای خود نام و آوازه ای در میان فوتبالی ها به پا کرده است .

پیش بینی آخر کورتانا در مورد بازی آلمان – آرژانتین،  برد آلمان بوده است.

آیا کورتانا باز هم شگفتی می آفریند و بازی فینال را هم درست حدس می زند ؟ نظر شما در مورد کورتانا، دستیار صوتی مایکروسافت چیست؟ به نظر شما کورتانا بازی آخر را درست پیش بینی کرده است؟

منبع : wmpoweruser

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا