اخباراخبار مایکروسافت

افزونه جدید Edge با نام Adguard Blocker

کاربرانی که از ویندوز 10 نسخه 14393.0 و بالاتر استفاده می کنند می توانند از افزونه جدیدی که در مرورگر Edge به نام Adguard AdBlocker اضافه شده است استفاده کنند .

اگر مثل بیشتر کاربران اینترنت از adblocker ها استفاده می کنید نباید زیاد تعجب کرده باشید.افزونه Adguard همه تبلیغات ها را می بندد اعم از Banner، ویدیو، درون برنامه ای و هرچیزی شبیه این ها.

همچنین از این افزونه می توانید برای فیلتر کردن نرم افزارهای جاسوسی(spyware) و ردیابی در زمانی که مشغول گشت و گذار در وب هستید استفاده کنید.

از ویژگی های دیگر این افزونه می توان به این موارد اشاره کرد: می توانید به صورت جداگانه برای آن سایت آن را فعال یا غیر فعال کنید،از Whitelist استفاده کنید،دکمه هایی که در شبکه های اجتماعی استفاده می شوند را غیر فعال کنید(مانند Like)،از Adblocker Persian list استفاده می کند، کاربر اگر تقریبا با HTML/CSS آشنایی داشته باشد می تواند خودش Role هایی را تعریف کند،تعداد تبلیغات هایی را که افزونه بسته است را کاربر میتواند ببیند.

نتیجه استفاده از این افزونه افزایش سرعت load شدن صفحه و افزایش امنیت حریم خصوصی در Edge می باشد.

افزونه هایی که در Edge وجود دارند به مراتب کمتر از دیگر مرورگرها هستند ولی جای خوشحالی دارد که مرتب به آن ها اضافه می شود.پیشنهاد می کنم که حتما آن را از Store دانلود و نصب کنید.

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا