اخباراخبار مایکروسافتاخبار ویندوز 10 موبایل

ویژگی جدید OneDrive

onedrive

 

    مایکروافت ویندوز 10، یک ویندوز دوست داشتنی از سوی کمپانی مایکروسافت بوده و تا الآن بیشتر از 25 میلیون نفر نصب کرده اند. پس برای ویندوزی که این قدر مشتری دارد، نان فردی در روغن است که زودتر برنامه های خود را با به روز رسانی، امکانات و قابلیت های جدید و از همه مهم تر توانایی اجرای برنامه ها در ویندوز 10 را به برنامه بدهد. به نظر من به اندازه ی کافی در پست های قبلی درباره ی وان درایو توضیح دادیم که یک فضای ابری از سوی شرکتی است که ویندوز را می سازد و به شما تا 15 گیگابایت فضای رایگان می دهد.

   در چند روز اخیر مایکروسافت برای جلو رفتن وان درایو به آن امکانات زیادی داده که در نسخه های قبلی اثری از آن ها نبود مثل قابلیت اشترک گذاری فایل ها و اطلاع رسانی اینکه چه کسانی با شما چه چیز هایی را به اشتراک گذاشته اند و در آن ها چه تغییراتی را اعمال کرده اتد.خب، مایکروسافت امروز هم یک ویژگی جدید مثل این ها گذاشته که احتمالا هم شما از آن استفاده خواهید کرد. این ویژگی ” آپلود سریع فایل ها ” است و شما با اولین اتصال به اینترنت، فایل هایتان را به صورت اتوماتیک در فضای وان درایو قرار خواهد گرفت مثل فیلم ها و عکس ها، اسکرین شات ها. این دفعه مایکروسافت بر عکس ویندوز 10 دانلود خودکار داشت، به شما حق انتخاب داده که آیا از این ویژگی دوست دارید استفاده کنید یا نه؟ این گزینه به صورت تنظیمات اولیه، غیر فعال است و شما می توانید آن را به راحتی فعال کنید. از را زیر برای فعال کردن آن استفاده کنید:

  • بر روی شکلک ( icon ) وان درایو در ” Taskbar ” راست کلیک کنید. ( کنار ساعت قرار دارد. )
  • پنجره ی ” Auto-Save ” را باز کنید.
  • تیک های گزینه ها را بزنید.
  مایکروسافت هولولنز و ویندوز 10 برنده جایزه طراحی T3 شدند

   به این آسانی! این امکانات به شما اجازه می دهد به صورت اتوماتیک هر screenshot و عکس و فیلمی را در فضای ابری حساب وان درایو، آپلود کنید و قرار دهید، همچنین شما می توانید در دستگاه های دیگر که به حسابتان متصل هستند، در هر زمانی، فایلی را که آپلود کرده اید را باز کنید. این یک شروع برای پیشرفت است، مایکروسافت به زودی به شما اجازه می دهد تا فایل های دیگر با فرمت های مختلف را انتخاب کنید تا آپلود شوند.

 

one

 

    من چگونه این ویژگی را داشته باشم؟ انگار مایکرسافت یک آپدیت KB3081436 که 2 روز پیش داده، حاوی این ویژگی جدید است. برای دانلود جدید ترین آپدیت ها Windows Update را چک کنید و آن را نصب کنید.

   شما در این باره چگونه فکر می کنید؟ از این قابلیت راضی هستید؟ آیا این شروع خوبی برای مایکروسافت است؟ به ما از طریق پاسخ دادن جواب بدهید.

 

چطور بود !

امیرمحمد البرزی

علاقمند به رایانه، اینترنت و دنیای مجازی و به اشتراک گذاری آموخته ها. بسیار خرسند خواهم شد اگر با پیام های خود موجب بهبود نوشته ها و داشته های هم بشویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا