اخبار مایکروسافت

Bing به کاربران اج جایزه می دهد

bing-rewards

 

   مایکروسافت زیر مجموعه ی گسترده ای دارد و این کمپانی سعی می کند که از امکاناتی که در اختیار دارد، به خوبی ایتفاده کند تا بتواند محصولاتو سازه هایش را موفق روانه ی بازار کند. یکی از تغییراتی که ممکن است شما در اولین تجربه ای که از ویندوز 10 داشته باشید، متوجه شوید، مرورگر اج می باشد که به جای اینترنت اکسپلورر 20 ساله روی کار آمده است. این مرورگر را نمی توان کاملا موفق دانت چون هنوز راه زیادی دارد تا بتواند خواسته های کاربران را برآورده کند. پس مایکروسافت تصمیمی گرفته که کاربران را تشویق کند تا از مرورگر اج استفاده کنند. این تنها کاری است که مایکروسافت می تواند در زمان فعلی انجام دهد. وقتی که که کاربران زیادی از اج استفاده کنند، مشکلاتی که در مرورگر وجود دارد، زود تر پیدا می شود و مایکروسافت می تواند با سرعتی بیشتر، مرورگر اینترنتی رویایی خود را بسازد. یکی از کار هایی که مایکروسافت برای زیاد تر کردن طرفداران مرورگر اج انجام داده، به حداکثر رساندن قابلیت ها و سرعتی است که شما می توانید داشته باشید است. مثل اینکه این کار کافی نبوده و دوباره مایکروسافت باید دست به کار دیگری بزند.

  مرورگر جدیدی که در ویندوز 10 وجود دارد، اج می باشد که در روز های اول کاری خود قرار دارد و ممکن است چندین اشکال و قابلیت هایی باشد که باعث کند شدن این مرورگر شوند. این گزارش در این باره می گوید که این شاهکار مایکروسافت است و در هیچ کاری کم و کاستی از این مرورگر نمی بینید و شما وقتی که این را اجرا می کنید، ظاهری جمع و جور که تا حدودی شبیه اینترنت اکسپلورر است را می بینید. این مرورگر از پخش زنده ی HTTP هم پشتیبانی می کند. بهتر است که قبول کنید مایکروسافت برای پیشرفت مرورگر تازه کار ویندوز 10، به قابلیت های آن چیزی را اضافه می کرد. ولی الآن که انگار این کار قدیمی شده و زیاد جواب نمی دهد و با این حال باز همم مایکروسافت دوست دارد که مرورگر اج برترین باشد. به تازگی مایکروسافت برای کاربرانی که از مرورگر اج استفاده می کنند، جازه هایی را در بینگ تعیین کرده است. اگر شما ویندوز 10 دارید و از مرورگر اج هم استفاده می کنید، بهتر است در بینگ هم کمی جست و جو کنید تا جایزه ای را از آن خود کنید.

  تصاویر بیشتری از گوشی تولید نشده McLaren منتشر گردید

rewards_video_poster

 اگر شما نمی دانید که Bing Rewards چیست، بهتر است در این باره بگویم که شما می توانید در این بخش از بینگ، موتور جست و جوی مایکروسافت، رایگان و بدون هیچ هزینه ای جایزه برنده شوید. البته ای جایزه برای کسانی است که به صورت مداوم از بینگ برای جست و جو استفاده می کنند. اگر شما هم اکنون از موتور جست و جوی بینگ برای جست و جو استفاده می کنید، به کار خود ادامه بدهید و نا امید نشوید چون ممکن است یکی از این روز ها هم شما جایزه ای را برنده شوید. این را هم به یاد داشته باشید که متاسفانه شما اگر جایزه ای را برنده شدید، تنها می توانید در کشور آمریکا به آن دسترسی پیدا کنید و شما در ایران تنها عکس جایزه ی خود را می بینید.

  این خیلی جالب است که بینگ برای هر کاری در Bing Rewards، جایزه ای را تعیین کرده است. اگر بخواهم حقیقت را در باره ی این جایزه ها بگویم، این جایزه ها برای ما ایرانیان چیز خاصی نیستند چون ما نه تنها دستمان به ان ها نمی رسد بلکه حتی ممکن است به دلیل سرعت پایین اینترنت، عکس ان ها را هم نبینیم. خلاصه مایکروسافت می خواهد که با این کار دو زیر مجموعه از کمپانی خودش را معروف کند. یکی مرورگر اج با پدیدار شدن اشکالاتی که وجود دارد و یکی هم موتور جست و جوی بینگ که مایکروسافت آرزو دارد روزی این موتور جست و جو به رتبه ی اول تبدیل شود. اگر جایزه می خواهید، بهتر است کار را از همین الآن تمام کنید! این تصمیم گیری را به خودتان می سپارم که آیا واقعا به جست و جو در بینگ می پردازید یا نه.

  اگر شما از ویندوز 10 استفاده می کنید، از چه مرورگری استفاده می کنید یا حداقل با چه مرورگری دارید از این سایت دیدن می کنید؟ شما چه تصمیمی گرفتید؟ آیا با دیدن این گزارش مرورگر خود را تغییر داده اید و به بینگ رفته اید یا نه؟ لطفا به ما جواب بدهید و اگر مشکلی هم در این باره داشتید، می توانید بپرسید.

چطور بود !

امیرمحمد البرزی

علاقمند به رایانه، اینترنت و دنیای مجازی و به اشتراک گذاری آموخته ها. بسیار خرسند خواهم شد اگر با پیام های خود موجب بهبود نوشته ها و داشته های هم بشویم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. ممنونم بابت اطلاعاتتون من از edge استفاده میکردم ولی بعد از این میرم سراغ firefox و google البت بعضی وقتا هم از bing استفاده میکنم 😉

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا