اخباراخبار مایکروسافتاخبار ویندوز 10 موبایلبرنامه

برنامه ی مسدود کردن تماس ها به ویندوزفون می آید

ویندوزفون 8.1 قابلیت هایی داشت که با آمدن ویندوز 10، برخی از این قابلیت ها حذف شدند و برخی هم بهبود یافتند. شاید بعضی از آن هایی که حذف شدند، مورد استفاده ی شما بودند و یا شما آن را دوست داشتید. به هر حال هم اکنون به که به ویندوز 10 مهاجرت کرده اید، شاید قیمت جالبی را نپرداخته باشید و شاید هم خیلی از این قابلیت ها جالب بوده اند و برداشته شده اند. شما که نمی توانید دست بر روی دست بگذارید تا شاید یک روزی مایکروسافت این قابلیت ها را به ویندوزفون بازگرداند.

بهترین کاری که می شود هم اکنون انجام داد نصب کردن یک برنامه از میان هزاران برنامه ی موجود در اپ استور مایکروسافت برای انجام این کار می باشد. حداقل این کار بهتر از صبر کردن برای بیلد های بعدی ویندوز می باشد. در وقاع در ویندوز فون 8.1 قابلیت هایی چون فیلتر کردن اسپم ها و فیلتر کردن تماس و پیغام ها بود که با ویندوز 10 از میان رفتند و دیده نشدند. البته قیمت که پرداختید در ازای قدرتمند تر شدن برنامه های ویندوز فون 10 بود که شاید ارزش این را داشت ولی باز هم این قیمت برای افرادی که دسترسی های محدودی دارند، شاید آزار دهنده باشد.

حتما برای شما هم تا به حال با این مشکل رو به رو شده اید که فردی با شما تماس می گیرد و شما آن را نمی شناسید و یا باعث مزاحمت هایی می شود و یا شما فرد مهمی هستید و هکر ها سعی می کنند که به اطلاعات شما دسترسی پیدا کنند و از طریق اسپم فرستادن از طریق اس ام اس این عمل نا درست را انجام بدهند.

شما در این مواقع چه کاری انجام می دهید؟ شما با نصب کردن این برنامه، این اجازه را به این سازنده می دهید که هویت دقیق افراد را شناسایی کند و به همین طورت مانع از تماس گرفتن هکر هایی شوند که برای اسپم فرستادن از تماس گرفتن و یا پیغام فرستادن استفاده می کنند، بشود.

اسپم معمولا به پیغام هایی گفته می شود که در میان این متن یک کد مخربی وجود دارد که اثر سوء بر اسمارت فون شما می گذارد. البته از ویژگی های دیگری که شاید شما آن ها را دوست داشته باشید، فیلتر کردن پیغام های کلاه برداران و محافظت کردن از دریافت کردن اسپم و تماس هایی که توسط ربات ها انجام می شود، را منع می کند. این برنامه دارای پایگاهی با بیش از صد ها میلیون شماره بوده است که همگی این ها هویت منحصر به فردی دارند و اگر میان یکی از این ها کلاه برداری پیدا شود، فورا توسط این پایگاه اطلاعاتی شناسایی می شود و برنامه ها هم این شماره را دریافت می کنند و در صورتی که آن فرد با استفاده از این شماره خواست که فردی را هک کند، شناسایی و فیلتر خواهد شد. شما هم می توانید لیست سیاهی بسازید و خودتان هم لیستی به فیلترینگ پیام ها و تماس ها اضافه کنید. البته این برنامه به دو دلیل برای آمریکا و کشور های اروپایی مناسب است و در ایران زیاد به کار شما نمی آید. اول از همه این برنامه یک دیتا بیس دارد و در آن شماره هایی که می خواهید را می توانید پیدا کنید که برای این کار هم شما نیاز به اینترنتی دارید که حداقل سرعت را داشته باشد. دومین دلیل من این است که معمولا چون ایران کشوری می باشد که ارزش کم تری نسبت به سایر کشور ها دارد ( برای سازنده ) معولا دیتا بیس برای کشوری که ما در آن ساکن هستیم، دو سه سال طول می کشد تا کامل بشود.

  تماشا کنید : نگاهی به بیلد جدید 10581 ویندوز 10 موبایل

ویژگی های برنامه را می توانید در زیر بخوانید:

  • شناسه و هویت فردی که تماس می گیرد: فقط با کسانی که می خواهید حرف بزنید با آن ها تماس بگیرید. با دوستانی که شما حتی تلفن آن ها را در دفترچه ی خود ندارید، به تماس بپردازید. تماسی هم با دکتر خود بگیرید. هیچ وقت با کسی که می خواهید حرف بزنید، تماس هایش را از دست نمی دهید و همیشه تماس های مهم را به دست می آورید و از دست نخواهید داد.
  • مسدود کننده ی تماس: لیست های سیاه اسپمر ها، اسکم و مزاحمت های تلفنی و کسانی که شما را آزار می دهند و رفتار درستی با شما ندارند را مستقیما آن ها را به پیغام گیر صوتی بفرستد. مسدود کنندده ی تماس، تماس ها و پیغام هایی را ک در لیست سیاه شما وجود دارند را قطع می کنند.
  • محافظت در برابر اسپم و اسکم: به طور خودکار وقتی که شما پیغام اسپمی را دریافت می کنید به شما هشدار داده خواهد شد. شما هم می توانید به این برنامه کمک کنید تا دیتابیس قوی تری برای کمک کردن به مردم و خلاص کردن آن ها از شر مزاحمین وجود داشته باشد. هر کسی که برای شما اسپم فرستاد و هر مزاحمتی را برای شما به وجود آورد و قفل نشد، به ما اطلاع بدهید.
  • تصویری از هر مخاطب داشته باشید: شما می توانید با استفاده از دیتا بیس قدرتمند این برنامه از آخرین تصاویری که هر فرد برای خود انتخاب کرده است مطلع شوید و آن ها را در تلفن خود داشته باشید همچنین می توانید از عنوان شغل و اطلاعات شهری و فامیل و اقوام و دوستان و همکار های آن ها و بیزنس های فیس بوکی و توییتری آن ها مطلع شوید. کلا زیر و بم هر کسی را که دوست دارید در این برنامه وجود دارد.
  • مخاطبین اصلی: شما می توانید با این برنمامه، آدرس و اسم هر کسی را که دوست دارید به تلفن خود منتقل کنید تا همیشه به روز باشید و تنها اطلاعات درست را نگه دارید.
  • پولتان را دور نریزید: هر وقتی که کسی به شما زنگ می زند، پولی هم برای شما می افتد که این برنامه این مشکل را تا حدودی بر طرف کرده و از تعداد تماس های نا موفق کاسته است و تعداد تماس های افراد نا شناس را کاهش داده است.

شما می توانید در زیر چند تصویر در باره ی این برنامه ببینید:

شما می توانید این برنامه را هم اکنون از سمت راست همین صفحه دانلود نمایید. به نظر شما عملکرد این برنامه چطور است و چه مشکلاتی در برنامه وجود دارد که باید بر طرف بشوند و شما چه راه هایی برای بر طرف کردن این مشکلات پیشنهاد می کنید؟ نظر های خودتان را با ما در میان بگذارید.

چطور بود !

امیرمحمد البرزی

علاقمند به رایانه، اینترنت و دنیای مجازی و به اشتراک گذاری آموخته ها. بسیار خرسند خواهم شد اگر با پیام های خود موجب بهبود نوشته ها و داشته های هم بشویم.

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

  1. سلام.
    من به یه مشکل برخوردم. به صفحه ای که توو قسمت تنظیمات گوشی برای دسترسی به تماس ها و پیام های بلاک شده وجود داره نمیتونم وارد شم. با یه پیغام با مضمون “این کار نمیکند اگرچه پاک نشده است” رو به رو میشم. مشکل چیه؟

  2. سلام ، امکان داره اسم برنامه رو بگید من هنوز نمیدونم چی رو تو اپ جستجو کنم و اگه برنامه دیگه ای برای فیلتر تماس میشناسید به من معرفی کنید ، خیلی ممنون میشم

  3. دوست عزیز رو استور پیدا نکردم
    لینک هم که میزنم پیغام میده : WE ARE SORRY ; THE PAGE YOUREQUESTED CANNOT BE FOUND

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا