اخبار

FIFA 15 Ultimate Team آپدیت شد

fifa-15-ultimate-team_thumb.jpg

 

عاشق فوتبال هستید ؟ پس مطمئنا بازی FIFA یک نام جدید برای شما نیست. این  بازی از سوی کمپانی EA به صورت عرضه شده، FIFA  یکی از موفق ترین بازی های ارئه شده برای دو پلتفرم کامپیوتر و موبایل است. امروز این کمپانی آپدیت جدید را برای FIFA 15 Ultimate Team  منتشر کرد. این آپدیت ویزگی های جدید و برخی بهبودهای لازم را شامل می شود که به صورت زیر می باشد :

 

تغییرات نسخه v1.4.0.0

 

  1. امکان چیدن بهترین ترکیب : امکان تعیین پارامترهای سفارشی که کمک می کند به شما در ساختن بهترین تیم با بازیکنانی که دوست دارید داشته باشد.
  2. بهبود حالت شبیه سازی : به جای نمایش یک نوع توپ پیش فرض ، اکنون نمایش توپ هایی که قفل آنها باز شده امکان پذیر هست. بعلوه بهترین ترفندها و تاکتیک ها نیز در Simulated Events نمایش داده می شوند ، که با توجه به بازخوردها می توانید بهترین ها را انتخاب کنید.

 

اما نکات مهم در بازی FIFA 15 Ultimate Team :

 

  • در این بازی بیش از ۱۰۰۰۰ بازیکن در قالب بیش از ۵۰۰ تیم لایسنس شده قرار گرفتند. ۳۰ لیگ واقعی با استادیوم های واقعی در این بازی قرار دارند
  • علاوه بر مسابقات مختلف و لیگ های متنوع. هر هفته میتوانید در لیگ های مختلفی که بصورت جهانی و انلاین برگزار میشوند نیز شرکت کنید
  • بعضی امکانات پولی نیز در بازی وجود دارد که از طریق پرداخت درون برنامه باز می شوند
  • این بازی در گوشی هایی با رم ۵۱۲ اجرا نمی شود
  • در حین بازی باید به اینترنت نیز متصل باشید

 

 

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا