اخبار مایکروسافتبازی‌

بازی معروف Gods of Rome برای ویندوز(بروز شد)

gods-of-rome

 

  گیم لافت یکی از کمپانی های معروف سازنده ی بازی می باشد که کیفیت بازی های این شرکت حرف ندارد و در سطح خودشان برترین هستند. البته موضوع تنها به کیفیت بازی ها تمام نمی شود و از گیم پلی خوبی هم بهره می برند. جنون سرعت را شاید شما بار ها و بار ها بازی کرده باشید و یا حداقل اسم آن را شنیده باشید. این بازی که به لاتین Need for speed نامیده می شود، یکی از پر طرفدار ترین بازی های جهان می باشد که بسیار زیبا می باشد. گیم لافت برای اندروید منتشر شده بود و هم اکنون شما می توانید این مجموعه ی بازی را برای ویندوزفون هم تجربه کنید. فرض کنید: بازی های حرفه ای گیم لافت بر روی سیستم عامل بی نقص ویندوزفون شاید حس قدرتمند بودن یک کنسول بازی را هم به شما بدهد.

  شرکت گیم لافت به تازگی بازی جدیدی را به ویندوزی ها معرفی کرده است که خدایان مختلفی را به جنگ با یک دیگر واردار می کند. اسم این بازی همان طور که در ابتدا گفته شد، Gods of Rome می باشد.

   این بازی، یک بازی چالش بر انگیز می باشد که شما در این بازی نقش یک فردی دارید که رهبری سپاهیان خودتان را دارید و باید آن ها را تعلیم بدهید تا برای جنگ با شیاطین باستانی که تهدید بزرگی برای شما می باشد، تربیت بشوند و شما باید روح ها را آزاد نمایید.

   این بازی در واقع بر اساس خدایان رومی به وجود آمده است و بر اساس اعتقادات ما شیعیان که خدای واحد داریم نمی باشد. در این بازی خدایان مختلفی از جمله اسپارتاکوس، اطلس، زئوس و غیره وجود دارند که همگی این ها به اضافه ی معجون های گوناگون دیگر شمال می توانید یک بازی به تمام معنا را اجرا کنید و از بازی کردن با آن لذت ببرید. اگر یادتان باشد حدود 5 سال پیش هم برای پلی استشن بازی به اسم خدای جنگ وجود داشت که این بازی تا حدودی از نظر رومی بودن و وجود داشتن خدا های مختلف و جنگ و جدل میان آن ها شبیه به یکدیگر هستند.

  ویژگی و قابلیت های مختلف این بازی:

  • با استفاده از جدید ترین تکنولوژی به کار رفته در ویندوز دیگر محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید در همه نوع پردازنده ها، گرافیک فوق العاده خیره کننده و 3 بعدی داشته باشید. در واقع پلتفرم ویندوز، یک سیستم عاملی می باشد که مثل آی او اس در شرایطی که نیاز باشد، دسترسی ها و گرافیک و انیمیشن ها را محدود می کند تا هم به پردازنده ها آسیبی وارد نشود و هم باتری دیر تر تمام بشود که در این بازی برای به ارمغان آوردن کیفیت سه بعدی ما از جدید ترین تکنیک ها این بازی را برای ویندوز بهبود دادیم تا شما به مشکلی بر نخورید.
  • شما در این بازی باید استراتژیک خوبی داشته باشید و باید از پس مدیریت سپاهیان و خدایان مختلف بر بیایید تا ار میدان نبرد پیروز به بیرون بروید. شما باید به ارتقا دادن و قوی تر کردن ارتش خود بپردازید تا بتوانید سپاهیان قوی تر را نابود کنید و از شکست دادن هم پیشرفتی به دست بیاورید. خدایان مختلفی وجود دارند که شما می توانید در بازی از این ها استفاده کنید و در مبارزه با ارتش سیاه از آن ها استفاده کنید که تنها بخشی از این خدایان عبارت هستند از زئوس، هادس، ولکان، اطلس، اسپارتاکوس، مدوزا که تازه این خدایان بخشی از این قدرت ها می باشند و ما برای شما قدرتمند ترین ها را جمع کرده ایم. شما می توانید با سپاه و ارتش خود به مکان های مختلفی بروید و از این نقاط باور نکردنی، نبرد خیره کننده ای داشته باشید. به خاطر داشته باشید شما در این سفر باستانی به مکان های جذاب جهان مهاجرت می کنید که کوه المپ، خرابه های شهر پمپی، سالن بزرگ تنها بخشی از این ها می باشد.
  • شما می توانید با یکدیگر در اینترنت به مبارزه کردن بپردازید و از این راه پولی هم به دست بیاورید. شما باید در این بازی جنگنده ی خوبی باشید تا پیروزی را از آن خود کنید.
  • برنده باشید تا بهترین شوید! شما باید بجنگید و تمام مهارت خودتان را در آن به کار ببرید تا بتوانید افراد مختلفی را شکست بدهید که اگر هم فکر می کنید در این زمینه بهتر هستید، باید بگویم که در اشتباه هستید و قطعا مراح مختلفی که در نقشه ی این بازی وجود دارند شما را حتی تا چند ساعت به چالش می کشد. 
  • جذابیت این بازی به شکست دادن شیاطین باستانی که وجود دارند می باشد که شما باید با تمام قدرت خودتان با آن بجنگید. این شیاطین روح های سپاه شما را بردگی می برند و از شما نا فرمانی می کنند و شما باید با جنگ این اچجازه و اختیار را از آن ها بگیرید قدرت خودتان را به رخ آن ها بکشید.
  • قوی ترین باشید تا در این بازی عنوان برترین را باز کنید. تلاش و زحمت باعث به دست آمدن مهارت می شود که در این بازی داشتن مهارت یک نیازی جدی می باشد که اگر شما آن را هم اکنون ندارید باید هر طور که شده است آن را به دست بیاورید تا قوی ترین باشید. در این بازی قرار است اتفاق هایی رخ بدهد که با توجه به چالش کشیدن قدرت شما، رتبهای هم به شما داده شود. اگر شما پیروز میدان بودید می توانید خدایان و سپاه خودتان را با پولی که به دست آورده اید قوی تر و قدرتمند تر کنید تا بتوانید زورمند تر ها را هم به خاک بچسبانید. اگر بازنده بودید هم باید باز تلاش کنید!
  • جایزه های شانسی را باز کنید. اگر ما متوجه بشویم که شما این بازی را دوست دارید و سخت در حال تلاش کردن هستید، ما هم به شم کمک می کنیم و جایزه هایی می دهیم که به شما در نبرد ها کمک می کنند. این جایزه ها می توانند جنگجویان نادر و منابع ارزشمند و دیگر پاداش شگفت انگیز باشند.
  بیلد 10080 در راه انتشار در این هفته ، شاید هم امروز

  شما می توانید در زیر چند عکس از محیط این بازی بی نظیر مشاهده کنید.

نظر خودتان را هم با ما در میان بگذارید. این بازی قابل اجرا بر روی پی سی و لپ تاپ ها می باشد.

4.1/5 - (14 امتیاز)

امیرمحمد البرزی

علاقمند به رایانه، اینترنت و دنیای مجازی و به اشتراک گذاری آموخته ها. بسیار خرسند خواهم شد اگر با پیام های خود موجب بهبود نوشته ها و داشته های هم بشویم.

نوشته های مشابه

‫۹ دیدگاه ها

    1. سلام شما نمی توانید با پی سی برای گوشی دانلود کنید چرا که وقتی شما با کامپیوتر به اپ استور مایکروسافت وصل می شوید، نسخه ی دسکتاپ برنامه ها را به شما می دهد و شما می توانید این بازی را در گوشی خود دانلود نمایید. البته شما اگر می خواهید به اینترنت کامپیوتر خود وصل بشوید می توانید یک شبکه ی وای فای درست کنید و اینترنت را هم به اشتراک بگذارید.

    1. سلام با توجه به اینکه تمامی بازی های گیم لافت از گرافیک عالی بهره برده اند من می توانم حتی بدون نگاه کردن به حجم و فقط چند تصویر از بازی این را به شما بگویم که این بازی هم مثل بازی های قبلی باید عالی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا