اخباراخبار ویندوز 10 موبایل

Google Play Music برای ویندوزفون هم آمد

2015-11-25_17-40-44

 

  گوگل را که همگی می شناسید. این شرکت سازنده ی اندروید است که یک رقیب جدی و مهمی برای ویندوزفون محسوب می شود. اما دلیلی وجود ندارد که یک شرکت سازنده، برای جلب توجه کاربران رقیب، یک برنامه بسازد. درست مثل مایکروسافت که در پست های قبلی با آن آشنا شدیم. در قبل گفتیم که نرم افزاری وجود داشت که می توانست برنامه هایی را که شما در اندروید دوست دارید، برای شما در اپ استور ویندوزفون پیدا کند که این برنامه، یک برنامه ی تبلیغاتی بود که تنها می خواست به شما بگوید برنامه های ویندوزفون گسترش یافته اند. شما حتما خوش حال خواهید شد که بدانید برنامه ی Google play music برای ویندوز دسکتاپ شما و ویندوزفون منتشر شده است. ولی یک مشکل کوچک وجود دارد که آن رسمی نبودن برنامه است. ولی بالاخره از هیچی که بهتر است.

  این برنامه واقعا جلب توجه می کند و به زیبایی نسخه ی اندرویدی آن می باشد که شما در زیر چند قالبیت جالب آن آشنا می شوید:

  • از کلید های کوتاه شده پشتیبانی می کند ( شما می توانید با استفاده از این قالبیت، به جای کار با موش کامپیوتر، با فشردن یک دکمه کار خودتان را پیش ببرید.)
  • در هر عوض شدن آهنگ به شما پیغام می دهد.
  • رنگ تیره ی آن هم اکنون در ویندوز 10 می باشد. در واقع خیلی ها به خاطر شیک بودن این سیستم عامل، آن را انتخاب می کنند.
  • از منوی تسکبار هم می توانید برنامه را کنترل کنید.
  • پایین و بالا بردن بسیار روان هستند به طری که عاشق آن ها خواهید شد!

  در زیر هم توسعه دهنده ی برنامه در این باره توضیح می دهد:

  من واقعا از کار با کروم و برنامه هایی که برای اجرا نیاز به باز شدن کروم داشتند، خسته شده بودم پس تصمیم گرفتم که برنامه ی گوگل پلی موزیک را از کروم جدا کنم و برای باز شدن دیگر نیاز به کروم نداشته باشم. این برنامه Open Source است یعنی افراد دیگری می توانند این برنامه را هر طوری که دوست دارند تغییر بدهند و از قابلیت های خوب آن، پشتیبانی از کلید های کیبورد می باشد که شما می توانید از آن ها استفاده کنید البته اگر کیبورد شما از این دکمه ها داشته باشد. اگر علاقه مند شده اید، شما می توانید نسخه های github را از اینجا ببینید .

  این برنامه، وقعا یک برنامه ی عالی می باشد که صد در صد به شما کمک می کند مخصوصا این که این برنامع از کروم جدا شده است و دیگر نیاز ندارید که برای هر بار استفاده از این برنامه حافظه خور کامپیوتر را روشن نمایید. تمام قابلیت های این برنامه دست به دست هم داده اند تا این برنامه را یک برنامه ی موفق جلوه بدهند. اکر شما می خواهید این برنامه را دانلود کنید می توانید هم اکنون نسخه ی GitHub آن را از اینجا دانلود نمایید.

چطور بود !

امیرمحمد البرزی

علاقمند به رایانه، اینترنت و دنیای مجازی و به اشتراک گذاری آموخته ها. بسیار خرسند خواهم شد اگر با پیام های خود موجب بهبود نوشته ها و داشته های هم بشویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا