بازی‌

دانلود بازی Hill Climb Racing برای ویندوز (بروز شد)

Hill Climb Racing یکی از جذاب ترین و سرگرم کننده ترین بازی های عرضه شده برای ویندوز فون می باشد. این بازی با وجود حجم کمی که داراست اما بسیار سرگرم کننده و جذاب طراحی شده است. بدون شک می توان از Hill Climb Racing به عنوان یکی از اعتیادآور ترین و سرگرم کننده ترین بازیه های ویندوز فون نام برد.

 

 

Hill-Climb-Racing

 

 

ویژگی های بازی جذاب Hill Climb Racing:

  • وسایل نقلبه مختلف با آپگریدهای منحصر به فرد
  • امکان ارتقا بخش های مختلف شامل موتور، لاستیک، ظاهر و …
  • به اشتراک گذاری امتیازات به وسیله اسکرین شات با دوستانتان در شبکه های اجتماعی
  • دارای گرافیک بسیار عالی و مثال زدنی و شبیه سازی خیره کننده
  • طراحی شده با گرافیک اچ دی و قابلیت نصب بر روی ویندوز 10
  • صدی توربوی واقعی به هنگام ارتقاء موتور ماشین

 

در بازی Hill Climb Racing شاهد حضور وسایل نقلیه مختلف مانند موتور، ماشین، دوچرخه و … خواهید بود که به مراتب هرچه به مراحل بالاتر بروید می توانید وسایل نقلیه داخل بازی را انتخاب کرده و از آنها استفاده کنید. هرکدام از وسایل نقلیه ای که در بازی وجود دارند دارای نوع کنترل مختص به خود می باشند؛ یعنی کنترل کردن و میزان دشواری کنترل برای هر وسیله نقلیه در بازی تفاوت است. با به دست آوردن امتیازات بیشتر در طول بازی می توانید وسیله نقلیه خود را ارتقاء دهید تا با قدرت بیشتری بتوانید از آن کار بکشید. شما می توانید بخش های مختلف از وسیله نقلیه مانند موتور، لاستیک ها، فرمان، کنترل و … را ارتقاء دهید. در هنگام رانندگی، بازی به میزانی واقعی طراحی شده است که می توانید صدای موتور توربوی ماشین ها را بشنوید. امتیازات به دست آمده در بازی Hill Climb Racing را می توانید از طریق اسکرین شات با دوستان خود به اشتراک بگذارید و آنها را با هم مقایسه کنید.

بازی Hill Climb Racing دارای گیم پلی بسیار واقع گرایانه ای می باشد. فیزیک کنترلی بازی نیز بسیار عالی کار شده است تا تجربه ای بی نظیر از رانندگی با وسیله های نقلیه مختلف را به دست بیاورید. این بازی دارای گرافیک HD بسیار عالی و خیره کننده ای می باشد که به طور حتم موجب شگفت زده شدن شما خواهد شد.

  پرکاربردترین برنامه‌های فروشگاه مایکروسافت

 


 

بروزرسانی به نسخه 1.26.1:

  • رفع مشکلات با فهرست استور

 

بروزرسانی به نسخه 1.27.0 :

  • اضافه شدن مرحله جدید 
  • عملکرد بهتر
  • رفع برخی از مشکلات بازی

 

بروزرسانی به نسخه 1.28.0 :

  • اضافه شدن وسیله نقلیه جدید : Electric Car

 

[bsbutton text=”برای دانلود از طریق بارکد، دکمه سرچ گوشی را لمس کنید و دکمه Vision (ایکون چشم )انتخاب کنید، سپس دوربین گوشی را روی بارکد بگیرید تا به صفحه اپلیکیشن در مارکت هدایت شوید. توجه اگر از ویندوز فون ۸٫۱ استفاده می کنید و کورتانای شما وصل است می توانید با فشردن دکمه دوربین و انتخاب lenses و لمس Bing Vision به صفحه بارکد خوان بینگ هدایت شوید.” target=”This page” style=”info” theme=”flat” size=”normal” icon=”icon-search”]
2.7/5 - (129 امتیاز)

M@JiD

you can't make an omelette without breaking eggs

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا