اخباراخبار مایکروسافتاخبار ویندوز 10 موبایل

نرم‌افزار مترجم مایکروسافت قابلیت‌های جدیدی دریافت کرد

مایکروسافت قابلیت‌های لغت‌نامه و فرهنگ لغت دو زبانه را به نرم‌افزار مترجم تلفن همراه اضافه کرد.

نرم‌افزارهای مترجم مایکروسافت همیشه در حال اصلاح و بهینه‌سازی هستند به طوری که امروز نیز به‌روز شدند و قابلیت‌های جدید دریافت کردند تا کاربران این نرم‌افزارها تجربه بهتری از کار با آن‌ها داشته باشند. در به‌روزرسانی‌ها جدید قابلیت‌های لغت‌نامه و فرهنگ لغت دو زبانه به نرم‌افزار مترجم تلفن همراه اضافه شده‌اند.

اکنون به کمک لغت‌نامه می‌توانید شکل کامل کلمه را در بخش ترجمه نرم‌افزار پیدا کنید. مایکروسافت می‌گوید که لغت‌نامه‌ها دسترسی سریع به چیزی که کاربر نیاز داشته باشد فراهم می‌کند چون براساس موضوع فهرست‌بندی شده‌اند.

گروه مترجم مایکروسافت همچنین خاطرنشان می‌کند که کاربر می‌تواند کلماتی را که فکر می‌کند بعدها به آن‌ها نیاز پیدا می‌کند در بخش Favorites ذخیره کند و دسترسی سریع‌تر به آن کلمات داشته باشد. عبارت‌ها را نیز می‌توان در حالت تمام صفحه مشاهده کرد، در نرم‌افزار دیگری گذاشت و یا با گویش خود کاربر آن‌ها را پخش کرد.

فرهنگ لغت دوزبانه ترجمه‌های جایگزین را به یا از انگلیسی نشان می‌دهد و کلمه را در متن توضیح می‌دهد. این قابلیت اساسا برای انتشار در ماه مارس ویژه مرورگر Bing تدارک دیده شده بود منتها اکنون در نرم‌افزار مترجم (Translator) عرضه شده است. این قابلیت نیز همچون قابلیت‌های دیگر بستگی به مقدار زیادی اطلاعات دارد. به همین دلیل، فعلا به یا از انگلیسی موجود است.

نظر شما درباره این مجموعه از قابلیت‌ها چیست؟ فکر می‌کنید تا چه اندازه در زندگی شما کاربرد داشته باشند؟ اصلا شما هم‌اکنون از نرم‌افزار مترجم مایکروسافت استفاده می‌کنید؟

پاسخ این پرسش‌ها را به شکل نظر با ما در میان بگذارید.

در ضمن می‌توانید از بخش دانلود سایت ویندوزایران نرم‌افزار مترجم مایکروسافت را بگیرید.

چطور بود !

جلیل جعفری

مترجم و روزنامه‌نگار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا