اخبار

کنترلرهای جدید XBOX ONE معرفی شدند

شرکت مایکروسافت به تازگی لوازم جانبی های جدیدی را برای کنسول XBOX ONE معرفی کرد. این لوازم جانبی شامل چند کنترلر و یک هدست شده و کنترلرها ویژگی هایی مشابه مدل Elite ندارند اما نسبت به مدل معمولی ویژگی های بیشتری را شامل می شوند. با وب سایت ویندوزایران همراه باشید.

1473709249_accesshero_lkandfles_story

در کنار عرضه کنسول XBOX ONE S دو کنترلر بی سیم با طرح جدید روانه بازار شد. یکی از آنها رنگ صورتی با سایه مشکی داشته و در کنار آن کنترلری با رنگ آبی که به Xbox Design Lab مربوط می شود، به چشم می خورد.

درباره Xbox Design Lab باید بیان داشت که کاربران از طریق آن می توانند طرح هایی را ایجاد کنند و در ایالات متحده با سفارش آن به دریافت کنترلر بپردازند. البته یک کنترلر سفارشی ارزان نخواهد بود و قیمتی 79 دلاری دارد.

کنترلر Dawn Shadow در 4 اکتبر با قیمت 69.99 دلار وارد بازار ایالات متحده، کانادا، انگلستان و دیگر مناطق می شود. کنترلر آبی نیز 27 سپتامبر با قیمت 64 دلار عرضه خواهد شد. Xbox Design Lab تا سال آینده شامل اروپا نخواهد شد و اگر شما می خواهید به ایجاد طراحی در آن بپردازید، بایستی ساکن ایالات متحده باشید.

گفتنیست کنترلرهای جدید بزودی در رنگ مشکی عرضه خواهند شد. این کنترلرها با آداپتور بی سیم XBOX برای اتصال به کامپیوتر و کابل شارژ USB همراه هستند. در نهایت یک هدست جدید به نام Xbox Stereo نیز معرفی شده و در پاییز عرضه می شود. 

این هدست برای تطبیق با XBOX ONE S بسیار مناسب بوده و با قیمت 64 دلار عرضه می گردد.

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا