اخباراخبار مایکروسافت

مایکروسافت بند به گجت پوشیدنی Tough Mudder تبدیل شد

rsz_carry_tm_logo

 

   همان طور که در ایران شما برنامه هایی در رابطه با “انسان و طبیعت” می بینید، که آن ها سعی می کنند در شرایط سخت دوام بیاورند، در خارج هم این برنامه ها وجود دارد. در این برنامه ها سرعت و استقامت مهم است و شما در این شرایط باید پیروز شوید و هم اکنون هم مایکروسافت با افتخار می کند که در این مسابقات، مایکروسافت بند به عنوان گجت پوشیدنی رسمی Tough Mudder تبدیل شده است. با این اوضاع، مایکروسافت که می داند رقبا بی خیال در گوشه نمی نشینند، در حال گسترش امکانات بند خود در این رابطه می باشد تا جایگاه خودش را از دست ندهد. شاید در فصل های بعدی این چنین نباشد. در این راه مایکروسافت از Coach Mud کمک می گیرد تا بتواند با مشکلات آنجا آشنا بشود و آن چه که برای شرکت کنندگان حیاتی و مهم می باشد را منتشر کند. قسمتی از این برنامه ها در این جا در دسترس می باشد که هدف آن تندرستی و سلامت در مسابقه می باشد.

   به کمک 12 سنسور پیشرفته، مایکروسافت بند ضربان قلب و سوخت کالری بدن شما، در زمانی که ورزش می کنید را اندازه گیری می کند که با استفاده از این مشخصات به شما کمک می کند تا بتوانید برنامه ای بهتر درست کنید تا با زمان کمتر به نتیجه ی مطلوب برسید. همواره تندرست و سلامت باشید و با استفاده از کار هایی که در طول هر بار تمرین انجام می دهید، تنایج آن را به هدف خود بسنجید. با استفاده از جی پی اس، در نقشه دوچرخه سواری یا پیاده روی کنید. اگر احساس می کنید که برای مسابقه آماده اید، با استفاده از اطلاعات در دسترس، وضعیت خودتان را با مسابقه دهندگان Tough Mudder مقایسه کنید!

   شما هم اکنون می توانید از آمازون و فروشگاه مایکروسافت، دستبند مایکروسافت را با 75 دلار تخفیف، در نهایت با قیمت 175 دلار بخرید. نظر شما در این رابطه چیست؟

چطور بود !

امیرمحمد البرزی

علاقمند به رایانه، اینترنت و دنیای مجازی و به اشتراک گذاری آموخته ها. بسیار خرسند خواهم شد اگر با پیام های خود موجب بهبود نوشته ها و داشته های هم بشویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا