اخبار مایکروسافت

با ویژگی های آینده Outlook آشنا شوید


PMG_Image_AcrossDevices_Outlook_430x208

 

    Outlook را همه ی شما می شناسید. ما می توانیم نام این برنامه را ( ایمیل مایکروسافت ) بگذاریم. اگر شما بخواهید از این فضا استفاده کنید و ببینید که چه چیز هایی با شما اشتراک گذاشته است، چه می کنید؟ البته در این شرایط راحت ترین کار استفاده از برنامه ی اصلی مایکروسافت است. البته اگر شما در موقعیت هایی قرار گرفتید که به برنامه دسترسی نداشته باشید نباید نگران باشید چرا که می توانید حساب اینترنتی خود را از وب مرورگر هم ببینید.

  مایکروسافت امروز اعلام کرد که می خواهد مانند فیس بوک و گوگل پلاس و شبکه های اجتماعی دیگر قابلیت لایک را به Outlook بیاورد. لایک نباید برای شما چیز عجیبی باشد ولی برای افرادی که با این آن هایی ندارند باید بگویم که وقتی شما شک متن را می خوانید و از آن خوشتان می آید می توانید خوش حالی و دوست داشتن آن را از طریق لایک دادن نشان دهید. دومین چیزی که در outlook تغییر کرده، اضافه شدن @Mention به محیط کار در ایمیل می باشد. این ویژگی هم بیشتر برای اختصاص دادن یک حرف به یک فرد اختصاص داده می شود. مثلا شما می خواهید یک ایمیل را به چند نفر بفرستید و یک جمله و یا بخشی از آن را می خواهید مختص یک فرد بنویسید. برای این کار هم باید در ابتدای اسم آن فرد یک @ بگذارید که در ادامه با این قابلیت ها بیشتر آشنا می شویم.

  لایک:

برای لایک کردن در  Outlook می توانید به آسانی از شکلک دست در قسمت خواندن ایمیل ها استفاده کنید. وقتی که شما بر روی آن کلیک کنید، رنگ آن از خاکستری به آبی تغییر می کند. البته در ایمیل مایکروسافت شما وقتی یک پیغام را لایک کنید، نام شما برای بقیه معلوم می شود و شما اگر پیغامی را بفرستید و بقیه آن ها را لایک کنند برای شما هم معلوم می شود.

  اپراتور Vodafone استرالیا در حال تست ویندوز 10 موبایل بر روی لومیا 630 و 640 می باشد

likes-and-mentions-highlighted-1024x552

اشاره کردن:

  شما وقتی که می خواهید حرفی را تنها به فردی بزنید می توانید از علامت @ در بخش بدنه ی ایمیل استفاده کنید. وقتی که شما این نشانه را در ایمیل تایپ کنید، برای شما لیستی از مخاطب ها ظاهر می شود که شما می توانید از بین آن ها یکی را انتخاب کنید. وقتی که فردی را انتخاب کردید، آن شخص خودکار به گیرنده های پیغام اضافه می شود. به علاوه ی اینکه اسم آن ها در پیغام با رنگ آبی نشان داده می شوند و گیرنده هم در صندوق ورودی خود، بخشی را که به او اشاره کرده اید را دریافت می کند.Outlook-Mentions-1024x552

  تا الآن که این ویژگی تنها در نسخه های وب دیده می شود ولی همان طور که مایکروسافت گفته، می خواهد این قابلیت های جدید را برای بهبود برنامه ها آفیس خود استفاده کند و شما در نسخه ی آفیس 356 این قابلیت را می بینید. این نسخه ی آفیس هم در ماه اکتبر عرضه می شوند. در اولین نسخه از برنامه ها ما شاهد قابلیت های جدید خواهیم بود.

  نظر شما در این باره چیست و چگونه فکر می کنید؟ نظرات خود را برای ما بفرستید.

چطور بود !

امیرمحمد البرزی

علاقمند به رایانه، اینترنت و دنیای مجازی و به اشتراک گذاری آموخته ها. بسیار خرسند خواهم شد اگر با پیام های خود موجب بهبود نوشته ها و داشته های هم بشویم.

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. سلام خسته نباشید کسی میتونهکمک کنه out look من کلا گوشی حذف شده ایکون out look کلا نیست چجوری برگردونمش

    1. با سلام اگر شما برنامه ی آن را پاک کرده اید می توانید آن را از اپ استور مایکروسافت دانلود نمایید اگر شما حسابتان را عوض کردید و هر مشکلی برای حساب مایکروسافت بود می توانید به آن متصل کنید. برای این کار باید ایمیل و پسوردتان را بلد باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا