اخبار مایکروسافتاخبار ویندوز 10 موبایل

مایکروسافت یک سالگی برنامه ویندوز اینسایدر را جشن می گیرد

Windows_10_Start

در 1 اکتبر سال 2014 مایکروسافت اولین بیلد پیش نمایش فنی ویندوز 10 را منتشر کرد. با انتشار اولین بیلد برنامه ویندوز اینسایدر رسما کار خود را آغاز کرد و هر کسی می توانست در این برنامه ثبت نام کرده و بیلدهای پیش نمایش ویندوز 10 را دریافت کند و فیدبک خود را به تیم ویندوز ارائه دهد.

امروز سالگرد یکسالگی برنامه ویندوز اینسایدر است که اکنون با 7 میلیون عضو به کار خود ادامه می دهد و بعد از انتشار رسمی ویندوز 10 نیز بیلدهای پیش نمایش عرضه می شود. پس از انتشار بیلدهای ویندوز 0 رایانه، بیلدهای پیش نمایش ویندوز 10 موبایل نیز کار خود را آغاز کردند. امروی گابریل آئول متنی را برای اعضای ویندوز اینسایدر نوشته است که آن را با هم میخوانیم:

“امروز مصادف است با یکسالگی زمانی که ما برنامه ویندوز اینسایدر را آغاز کردیم. این واقعا لحظه بزرگی برای من است و نقطه عطفی برای برنامه ویندوز اینسایدر محسوب می شود. دیدن تاثیرات این برنامه روی نحوه کار مهندسی ویندوز شگفت انگیز است. دو ماه از انتشار رسمی ویندوز 10 گذشته است و به خاطر کمک ها و فیدبک های شما ویندوز 10 در طول سال بسیار بهتر شده است. در طول 12 ماه گذشته ما 27 بیلد برای دسکتاپ و موبایل عرضه کرده ایم تا شما آنها را امتحان کنید و فیدبک های خود را ارسال کنید. شما بالا و بلندی های توسعه نرم افزار را با بینش و شفافیتی که تاکنون نبوده است دیده اید. ما همچنان از اینسایدرها بخاطر تلاش و انرژی که به این برنامه دادند قدردانی می کنیم و امیدواریم ادامه این راه برای شما نیزلذت بخش باشد. شما بسیاری چیزها را برای اولین بار دیده اید، آنها را در مراحل اولیه توسعه امتحان کرده اید و جهتی که ما رفته ایم را شکل داده اید. شما ایده هایی داده اید که منتشر شده اید (و هنوز ادامه دارد) و مشکلات را به ما گزارش داده اید که به تیم ویندوز این امکان را می دهد تا این مشکلات را رفع کرده تا دوستان و خانواده شما تجربه روان تری از نسخه نهایی داشته باشند.”

“ما در مورد سال دوم هیجان زده هستیم. نه تنها سخت کار می کنیم تا بیلدهای جدید را برای دسکتاپ و موبایل برای شما عرضه کنیم بلکه بدنبال بلکه سخت تلاش می کنیم تا راه هایی پیدا کنیم که برنامه ویندوز اینسایدر را به سطح بعدی ببرد. ما اخرین بخش فیدبک را در برنامه ویندوز اینسایدر راه اندازی کردیم تا شما پیشنهادات خود برای چیزهایی که می خواهید سال آینده ببینید را ارائه دهید.”

  دانلود ویندوز 10 RTM (بیلد 10240)

“از همه اینسایدرهای ویندوز که به ما ملحق شدند تا ویندوزی فوق العاده را بسازیم، تشکر می کنیم.”

نظر شما در مورد برنامه ویندوز اینسایدر که اکنون یک ساله شده است چیست؟

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا