اخباراخبار مایکروسافت

مایکروسافت در یک سال پشتیبانی اسکای لیک ها را برای ویندوز7 و 8.1 گسترش داد

 Windows-8.1-Start-Menu-New

 

   کمی قبل تر در سال جاری مایکروسافت برای پی سی هایی که اسکای لیک داشتند، تنها می توانستند از ویندوز 10 استفاده کنند ولی مایکروسافت کار تحقیقاتی را شروع کرد و نتیجه ی آن گسترش پشتیبانی اسکای لیک ها از ویندوز 7 و 8.1 است ولی تا کنون این نتیجه عملی شده است و برای اینکه بتوانید چنین پی سی هایی را داشته باشید باید تا تاریخ 17 جولای 2017 صبر کنید. مایکروسافت امروز اعلام کرد که این تغییرات به یک سال دیگر نیاز دارند.

  1. برای کمک به تطبیق پذیری و انعطاف داشتن اسکای لیک ها برای ویندوز 7 و 8.1 ما برای توسعه به زمان طولانی تری نیاز داریم و در صورت نیاز حتی این تاریخ از 17 جولای 2017 ممکن است به 17 جولای 2018 انتقال پیدا کند ولی در عوض پشتیبانی ها قوی تر خواهند شد.
  2. همچنین پس از اینکه ما پشتیبانی ویندوز 7 و 8.1 را برای اسکای لیک ها درست کردیم، سپس بحث اصلی امنیت خواهد بود و ما باید هر از گاهی باگ ها و مشکلات امنیتی را رفع کنیم. البته همان طور که اعلام کردیم پشتیبانی ویندوز 7 تا 14 ژانویه 2020 خواهد بود و ویندوز 8.1 هم تا 2023 بسته های امنیتی را دریافت خواهد کرد.
   مایکروسافت سعی می کند با این کار خود با زبان بی زبانی به آن ها بگوید که هر چه سریع تر به ویندوز 10 مهاجرت کنند و محصولات خودشان را برای این سیستم عامل منتشر کنند. زیرا در صورتی که این طور باشد، ویندوز 10 عملکرد بهتری خواهد داشت. از طرفی دیگر، اسکای لیک ها وقتی از ویندوز 7 به ویندوز 10 می روند، گرافیک آن ها تا 39 برابر بهتر و قوی تر عمل می کند و در نتیجه 3 برابر عمر باتری هم طولانی تر خواهد شد. نظر شما چیست؟
چطور بود !

امیرمحمد البرزی

علاقمند به رایانه، اینترنت و دنیای مجازی و به اشتراک گذاری آموخته ها. بسیار خرسند خواهم شد اگر با پیام های خود موجب بهبود نوشته ها و داشته های هم بشویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا