اخبار

کاهش قیمت 15 درصدی مدل Core i5 تبلت سرفیس پرو 4

یک خبر خوش برای کسانی که در انگلستان زندگی میکنند کسانی که برای خرید سرفیس پرو 4 میخواهند اقدام کنند بهتر است عجله کنند سرفیس پرو 4 هم اکنون در انگستان با قیمت 569 پوند در دسترس می باشد . این تخفیف نشان دهند کاهش 129 پوندی این تبلیت را در انگلستان نشان میدهد و همچنین در کنار این تخفیف بزرگ لوازم جانبی 159 پوندی هم به عنوان هدیه به خریداران عرضه می شود. با وب سایت ویندوزایران همراه باشید.

البته مایکروسافت در گذشته تخفیف هایی را شامل حال خریداران ایالات متحده خود کرده و حال باری دیگر تخفیف جدیدی برای خرید سرفیس پرو 4 برقرار شده است. مدلی با مشخصاتی چون پردازنده Core i5 ، حافظه داخلی 128 گیگابایتی و حافظه رم 4 گیگابایتی با قیمت 999 دلار به فروش می رسد اما تا 24 سپتامبر خریداران با تخفیف 15 درصدی قادر هستند آن را با قیمت 849 دلار خریداری کنند.

surface-pro-4-logo_story

این قیمت 50 دلار ارزان تر از مدل Core m3 تبلت سرفیس پرو 4 می باشد. اگر مایل باشید می توانید صفحه کلید 129 دلاری برای تبلت خود تهیه کنید و در صورت تمایل می توانید صفحه کلیدی با طرح NFL که قیمتی 159 دلاری به دنبال داشته، تهیه کنید.

در اخباری مرتبط شرکت ردموندی قرار است ماه آینده مدل جدید سرفیس پرو 4، سرفیس بوک 2 و کامپیوتر AIO جدید معرفی کند. بنابراین بهتر است پیش از خرید منتظر رونمایی محصولات آینده مایکروسافت باشید.

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا