اخبار مایکروسافت

Surface 3 LTE آپدیت می شود

surface-3-lte

 

   سرفیس پرو 4 تضمین کننده ی آینده و موفقیت مایکروسافت می باشد پس مایکروسافت جلو جلو برای بر طرف کردن مشکلاتی که پیدا می شود، برای نرم افزار ها آپدیت هایی ارائه می کند ( این آپدیت برای دستگاه های ویندوز 10 و ویندوز 8.1 قابل استفاده هستند). طبق روال عادی این آپدیت جدید هم ویژگی جدیدی را برای دستگاه های Surface 3 LTE به ارمغان نمی آورد و این آدیت بیشتر مربوط به بخش ارتباط های این دستگاه است و تا حدودی مشکلاتی را که با شبکه های تلفن همراه به وجود می آمد را بر طرف می کند. همان طور که از اسم این دستگاه پیداست، آپدیت برای سرعت بیشتر LTE مورد استفاده قرار می گیرد.

  در زیر هم شما می توانید ویژگی های جدید را به ترتیب جدید بودن نسخه ها را برای این دستگاه ( Surface 3 LTE ) را ببینید. البته نا گفته نماند که لیست زیر برای خارج از آمریکای شمالی است. این آپدیت ها تا تاریخ 9/18/2015 مورد بررسی قرار گرفته اند:

  • (Surface Modem Firmware Update (v1521.04.10.0
  1. مشکلات شبکه های همراه موبایل بر طرف شده اند

این ماه هم یک آپدیت جدید آمده است که وقتی شما این آپدیت را نصب می کنید، فایل هایی را در خود دارا می باشد که به شما برای اتصال بهتر به شبکه های LTE کمک می کند.

  • (Surface Modem Firmware Update (v16.50.17.000
  1. مشکلات شبکه های همراه موبایل بر طرف شده اند

 برای دستگاه هایی که در آمریکای شمالی قرار دارد، مایکروسافت ابتدا یک آپدیتی را برای یک منطقه ی مشخص ارئه می کند تا مشکل های جزئی را هم بر طرف کند تا آپدیت های بعدی بی نقص تر باشد. گفته می شود که این آپدیت جدید را شما می توانید در ویندوز 10 و ویندوز 8.1 به راحتی نصب کنید و ویژگی هی جدید را هم ببینید. این آپدیت در سایت زیر هم پست شده است:

  اطلاع رسانی های وان درایو!

http://aka.ms/s3lte

این آپدیت همانند آپدیت بعدی برای سرعت بهتر و بیشتر شبکه عرضه شده است و به شما کمک می کند تا از حداکثر سرعت آن استفاده کنید. در این آپدیت فایل هایی وجود دارند که مشکلات نرم افزاری سیستم را حل می کنند.

  • (Surface Modem Firmware Update (v16.50.17.000
  1. مشکلات شبکه های همراه موبایل بر طرف شده اند

اگر شما به محصولات سرفیس علاقه دارید، و یکی را تهیه کرده اید می توانید همیشه جدید ترین آپدیت ها را از اینجا ملاحظه و دریافت کنید.

چطور بود !

امیرمحمد البرزی

علاقمند به رایانه، اینترنت و دنیای مجازی و به اشتراک گذاری آموخته ها. بسیار خرسند خواهم شد اگر با پیام های خود موجب بهبود نوشته ها و داشته های هم بشویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا