اخباراخبار مایکروسافت

مایکروسافت با Dominion و Virginia قرار دادی برای انرژی خورشیدی امضا می کند

Microsoft-Solar-Energy 

 

  مایکروسافت علاوه بر اینکه یک شرکت قدر و توانا در صنعت می باشد، برای سرزمین خودش اهمیت قائل می باشد و همان طور که می دانید فردی که برای خدمت به مردم کاری را انجام بدهد، موفق خواهد بود و این هم نمونه ای از این حدیث می باشد. مایکروسافت امروز همکاری خودش را با Commonwealth of Virginia و Dominion Virginia Power اعلام کرد که در این رابطه افزود که می خواهد 20 مگاوات انرژی خورشیدی در ویرجینیا راه اندازی کند. اگر به گذشته های نه چندان دور مایکروسافت دقت کنیم متوجه می شویم که این افکار تازه می باشد و قبلا مایکروسافت از کربن استفاده می کرد و نه تنها که می خواهد بر روی سوخت های تجدید پذیر تمرکز کند بلکه فکر می کند در صورتی که او این حرکت را آغاز کند، افراد دیگری هم راه او را ادامه خواهند داد.

   این پروژه مایکروسافت درواقع حمایتی برای استفاده از انرژی های تجدید پذیر می باشد که ما در ویرجینیا پروژه انرژی سبز را به کمک Dominion می سازیم و سعی می کنیم حداکثر استفاده مثبت از طبیعت را داشته باشیم.

   همچنین، این اولین همکاری مستقیم مایکروسافت برای انرژی های تجدید پذیر می باشد. سال قبل هم مایکروسافت اعلام کرد که پروژه ی باد 175 مگاواتی در Illinois و پروژه ی 110 مگاواتی در تگزاس اجرا خواهد شد. نظر شما در این باره چیست؟

چطور بود !

امیرمحمد البرزی

علاقمند به رایانه، اینترنت و دنیای مجازی و به اشتراک گذاری آموخته ها. بسیار خرسند خواهم شد اگر با پیام های خود موجب بهبود نوشته ها و داشته های هم بشویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا