اخباراخبار مایکروسافت

مایکروسافت برنامه ی نشان دهنده ی کهکشان در هلولنز را بهبود داد

 

 

  امروز، گروه مطالعات مایکروسافت پنجمین بخش از گفت و گوی ویدویی را به اشتراک گذاشت که در آن به گفت و گو درباره ی توسعه ی یک برنامه در هلولنز می پردازند. در این فیلم، گروه توسعه برای باگ ها و مشکلات جست و جو می کند تا بتواند آن ها را بر طرف کند و به همین تریتیب بتواند تجربه ای بهتر برای کاربران رقم بزند. فیلم بالا را ببینید.

   ماه قبل، مایکروسافت از افراد مختلف درخواست کرد در صورتی که آن ها ایده یا پیشنهادی در رابطه با هلولنز دارند، آن را به اشتراک بگذارند و بگویند که چگونه پردازش های هلولنزی می تواند دنیا را تسخیر کند و ما هم برایش حدود 5000 پیشنهاد فرستادیم که همه ی این ایده ها از سوی کاربران مختلف در جهان می باشد. مایکروسافت هم دست به کار شد و در این رابطه به مطالعه پرداخت و پس از آن به توسعه ی بهترین های آن پرداخت که پس از 24 ساعت نظر سنجی در توییتر، تیم توسعه ی هلولنز که متشکل از طراحان و هنرمندان و توسعه دهندگان می باشد، تصمیم گرفتند که بر روی برنامه ی نشان دهنده ی کهکشان ( Galaxy-Explorer ) کار کنند. تیم مایکروسافت گفته است که پروژه ها هنگامی که تمام بشوند، برای ما قرار می دهد و برای اینکه ساخت و ساز برنامه های هلولنز هز چه سریع تر پیش برود، سیستم عامل و کد های آن را باز گذاشته است تا افراد دیگر بتوانند آن را تغییر بدهند و برنامه های جدید تری را خلق کنند. نظر شما در این باره چیست؟

چطور بود !

امیرمحمد البرزی

علاقمند به رایانه، اینترنت و دنیای مجازی و به اشتراک گذاری آموخته ها. بسیار خرسند خواهم شد اگر با پیام های خود موجب بهبود نوشته ها و داشته های هم بشویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا