اخبار مایکروسافتاخبار ویندوز 10 موبایل

ماه طلایی مایکروسافت در مهر ماه 94: معرفی تبلت Surface Pro 4، دستبند Band 2 و لومیا های جدید


VLS_7466.0.0

به نظر می رسد مایکروسافت در حال راه اندازی مراسمی بزرگ برای معرفی سخت افزار های جدید در پاییز امسال باشد این غول نرم افزاری قرار است که از گوشی های جدید خود که احتمالا در میان آن ها پرچمداران جدیدی هم وحود داشته باشند رونمایی به عمل آورد علاوه بر مغرفی گوشی های لومیا مایکروسافت از تبلت سرفیس پرو 4 و دستبند سلامتی Band 2 را هم معرفی خواهد کرد .

در این میان شایعات مختلف دیگری مانند معرفی ایکس باکس وان مینی و تبلت سرفیس پرو مینی هم وجود دارد که در مورد معرفی ایکس باکس مینی بعید به نظر می رسد اما با این حال مایکروسافت همیشه شگفتی ساز بوده است و تا مهر ماه باید منتظر ماند و دید که این غول نرم افزاری از چه سخت افزار هایی پرده بر خواهد داشت . 

 

image-1430030788-lumia-940-3

 

اما مهمترین محصولاتی که اکثر طرفداران مایکروسافت منتظر آن هستند سری های جدید لومیا با نام های لومیا 940 و لومیا 940 ایکس ال به همراه تبلت سرفیس پرو 4 می باشد . پرچمداران آتی مایکروسافت که کم و بیش مشخصات و تصاویرشان به بیرون درز کرده است اما هنوز تصاویر دقیق این محصولات و تلفیق ویندوز 10 موبایل به همراه سخت افزار های جدیدی که مایکروسافت در این گوشی ها قرار است به کار گیرد مشخص نشده است . 

 

Surface-11

 

در مورد تبلت Surface Pro 4 و با توجه به قولی که این شرکت به تولید کنندگان لوازم جانبی سرفیس داده است نباید انتظار ی در تغییرات بزرگ ظاهری و مکانیسم شارژ دهی داشت اما مایکروسافت هنوز هم میتواند تغییرات در صفحه نمایش و اندازه تبلت های خود داشته باشد و سرفیس پرو 4 را باز هم باریک تر و سبک تر از نسل قبل خود کند . شایعات منتشر گردیده خبر از فعالیت مستمر مایکروسافت بر روی Windows Hello دارد و احتمالا این شرکت در سرفیس پرو 4 از سخت افزار های فینگر پرینت بر روی کیبورد و دوربین سه بعدی RealSense اینتل استفاده خواهد کرد ، وجود چنین سخت افزار هایی در کنار ویندوز 10 و ویندوز هلو می تواند سرفیس پرو 4 بیش از پیش  جالب تر کند . 

  مایکروسافت در جال کار برای طراحی یک پی سی خانگی است

 

مایکروسافت هنوز به صورت رسمی از کنفرانس مطبوعاتی خود خبری به بیرون منتشر نکرده اما با توجه به معرفی نکردن سرفیس پرو 4 و لومیا های جدید در نمایشگاه IFA برلین در سپتامبر می توان به این نتیجه رسید که این شرکت خود را برای  مهر ماه آماده می کند 

نظر شما در مورد معرفی محصولات سخت افزاری مایکروسافت چیست ؟

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا