اخبار مایکروسافتاخبار ویندوز 10 موبایل

مایکروسافت Surface Phone در حال تست با پردازنده جدید Intel

 

surfacephoneconcept

 

چندین ماه می گذرد که در دنیای وب خبرهای ضد و نقیضی در مورد سرفیس فون گزارش می شود ؛ اما امروز خبر هاب موثقی به ما رسیده است که مایکروسافت در حال کار بر روی این نوع تلفن می باشد .

مایکروسافت در حال تست سرفیس فون با پردازنده Sofia  اینتل هست که این پردازنده از ویندوز 10 موبایل و شبکه های ال تی ای  به خوبی پشتیبانی به عمل می اورد .

اما نکته دیگری که میتوان در گوشی های آینده مایکروسافت اشاره کرد استفاده از نام “Surface” است ؛ اگر مایکروسافت از این نام برای تلفن های اینده خود استفاده کند شاید برخی نام های تجاری دیگر را که در حال استفاده از آن ها است را  از دست خواهد داد .

خبر مورد تایید دیگری در مورد پردازنده این گوشی ها نشان می دهد که این شرکت قرار است دو نوع گوشی با دو نوع پردازنده متفاوت را وارد بازار کند : یکی با پردازنده قدرتمند اینتل و دیگری با پردازنده کوالکام اسنپدراگون 820 ؛ این احتمال وجود دارد که  مایکروسافت  سرفیس فون های آینده خود را در دو سطح متفاوت ضعیف و قدرتمند عرضه خواهد کرد که سرفیس فون قدرتمند تر احتمال اجرای برنامه های win32 را خواهد داشت .

 مشخصات احتمالی منتشر گردیده از سرفیس فون های آینده به شرح زیر می باشد :

 

  • صفحه نمایش 5.2 و 5.5 اینچی
  • رزولیشن 4k (برخی خبر ها رزولیشن 2K را گزارش میدهند)
  • اسکنر مادون قرمز
  • طراحی شبیه به سرفیس بوک ها
  • احتمال پشتیبانی از قلم
  • دوربین 20 مگاپیکسلی عقب و 8 مگاپیکسلی FFC جلو به همراه فلش

 

 

مطمئنا این خبر برای تمامی طرفداران ویندوز خوشایند خواهد بود اما شاید عرضه این گوشی در اواخر سال 2016  زمانی که مایکروسافت آپدیت دوم و بزرگ دیگری را برای ویندوز 10 موبایل منتشر خواهد کرد اتفاق خواهد افتاد .

 

  مایکروسافت سرفیس استودیو | Surface Studio خود را معرفی کرد

نظر شما در مورد سرفیس فون های آینده چیست و طراحی آن را چگونه پیش بینی می کنید .

 

چطور بود !

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. به نظر من که جالب است،سورفیس فون ها از لومیاها جذاب تر میباشند با توجه به اینکه فروش تبلت سورفیس از آیپد پرو زیادتر بوده مردم رویکرد بهتری نشان میدهند هر چند مایکروسافت در زمینه سورفیس عالی عمل کرده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا