اخبار

MSI معرفی می کند : VR One سبک ترین کوله پشتی همراه !

در نمایشگاه گیم شو توکیو، msi از جدیدترین کوله پشتی خود با  همکاری HTC VIVE رونمایی به عمل آورد .  VR One شاید اولین کوله پشتی همراه نباشد اما ویژگی های جالبی را در خود دارد در ادامه توضیحات این پی سی همراه را برای شما گزارش خواهیم کرد . 

msi-vr-one-backpack

در اوایل سال جاری میلادی بود که شرکت های مختلف در مورد یک پی سی همراه با نام VR خبر ها و محصولاتی را معرفی می کرند اما این به طور قطع میتوان این محصول را اولین کوله پشتی همراه گیمینگ معرفی کرد . msi اداعا میکند که VR One یکی از سبک ترین و باریک ترین سیستم های PC کوله پشتی جهان می باشد . MSI VR ONE وزنی معادل 3.6 کیلوگرم دارد که دو باتری قرار گرفته شده در آن به کاربر این امکان را میدهد تا 1.5 ساعت با اخرین تنظیمات به انجام بازی بپردازد. این پی سی همراه از اخرین پردازنده اورکلاک شده و کارت گرافیک GeForce GTX 10  بهره می برد .

VR ONE را می توان به صورت کلی بهینه شده HTC VIVE دانست . این محصول از یک پورت HDMI ، یک پورت Mini Display و ultra-speed Thunderbolt3 که از Type-C پشتیبانی می شود بهره می برد . VR ONE از رزولیشن های 2K با بالاترین پهنای باند پشتیبانی به عمل می آورد .تمامی این پورت ها بهترین تجربه را برای خریداران  VR ONE به همراه می آورند و با بیش از 90FPS بهترین و بالاترین سطح را برای یک VR به ارمغان می آورند؛ همچنین این دستگاه از 4 پورت USB 3.0 برای اتصال دستگاه های خارجی بهره می برد . سیستم خنک کننده VR One از دو فن 9 سانتی متری فوق العاده و 9 لوله باریک حرارتی تشکیل شده است .

VR One از یک طراحی منخصر ساخته شده است که 2 باتری قابل تعویض در آن گنجانده شده است و عمر هر باتری از طریق 4 چراغ سفید بر روی دستگاه قابل مشاهده است .4 چراغ وقتی روشن باشد به معنای آن است که عمر باتری از 75 تا 100 درصد است ، 3 چراغ بدین معنی است که عمر باتری از 50 تا 75 درصد است ، 2 چراغ از 25 تا 50 درصد و در نهایت یک چراغ روشن بدین معنی است که عمر باتری دستگاه زیر 25 درصد است و هنگامی که چراغ اخر به صورت چشمک زن در آمد بدین معنی است که باتری لحاظات پایانی خود را در حال سپری کردن است اما کاربرانی که به برق دسترسی دارند میتوانند به راحتی از طریق آداپتور این دستگاه را روشن نگاه دارند و حتی امکان حذف باتری و استفاده مداوم از اداپتور هم برای کاربران امکان پذیر است . در نهایت VR One را می توان به عنوان یک پی سی قدرتمند همراه برای بازی و سایر کارهای گرافیکی دانست .

  بروزرسانی بینگ و اضافه شدن چند ویژگی جالب

نظر شما در مورد این پی سی همراه چیست ؟

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا