اخباراخبار مایکروسافت

وزارت بهداشت نیوزیلند برای قدرت بخشی به خدمات بهداشتی و درمانی، خدمات ابری مایکروسافت را انتخاب می کند

dynamics

   وزارت بهداشت نیوزیلند برای پیشبرد خدمات الکترونیکی سلامت کشور، سرویس های ابری مایکروسافت را انتخاب می کند. مایکروسافت آژور، داینامیک CRM online و آفیس 365، همگی پاسخگوی نیاز های وزارتخانه را برای ذخیره سازی آنلاین اطلاعات، می توانند باشند.

   این تصمیم توسط کارشناسان برجسته صنعت و سلامت نیوزیلند پشتیبانی می شود. مدیر اجرایی بهداشت نیوزیلند، Scott Arrol معتقد است که این تصمیم شرکا و ارائه دهندگان را قادر می سازد تا از جدید ترین تکنولوژی ها برای ارائه بهترین خدمات به همه ی ساکنان نیوزیلند استفاده کنند.

   Arrol می گوید: “در این هنگام، خدمات ابر مایکروسافت، پلتفرم مهم دیگری را تهیه خواهد کرد که با استفاده از آن کسب و کار ها و توسعه راه حل های نوآورانه برای بازار های داخلی و خارجی، پیشبرد توانایی های سلامت کشور آن هم با کیفیت بالا امکان پذیر خواهد بود.

   مدیر ارشد بهداشت و خدمات اجتماعی آسیا در مایکروسافت می گوید: “بخش تکنولوژی بهداشت محلی در حال حاضر به سرعت در حال اتخاذ فضای ابری عمومی می باشد تا بتواند در آینده راه حل های بهتری داشته باشد. اما بنا بر آخرین اطلاعیه که مربوط به این هفته می باشد، ما می توانیم راهکار ها را به بازار بین المللی را به فروش برسانیم.”

   اگر باز هم علاقمند هستید، می توانید به منبع رجوع کنید و بیشتر مطالعه کنید. به نظر شما بیمارستان های ایران می توانند از چه راهکار هایی برای پیشرفت استفاده کنند؟

چطور بود !

امیرمحمد البرزی

علاقمند به رایانه، اینترنت و دنیای مجازی و به اشتراک گذاری آموخته ها. بسیار خرسند خواهم شد اگر با پیام های خود موجب بهبود نوشته ها و داشته های هم بشویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا