اخباراخبار مایکروسافتاخبار ویندوز 10 موبایل

OneNote Excel Powerpoint آپدیت شدند

onenote-1024x576

 

   مایکروسافت کمپانی پیشرو در تولید نرم افزار برای اداره ها و خانه ها، نرم افزار های مفید و جالبی برای نوشتن و تغییر اسناد برای خرید قرار داده که همگی آن ها قابلیت هایی دارند که همگی این ها حیاتی هستند یعنی شما برای اینکه بتوانید به صورت حرفه ای سندی را بنویسید یا در آن تغییر ایجاد کنید باید از همه ی قابلیت های آن آگاه باشید.

  اگر بخواهیم برای برنامه را توضیح بدهیم، Excel را برای نوشتن کتاب ها و Worksheet ها ( به صورت جدول ) استفاده می شود. مهم ترین قابلیت های این نرم افزار کشیدن نمودار، بررسی داده ها و نوشتن از فرمول ها استفاده می شود. به یاد داشته باشید که خیلی از افراد فقط به خاطر فرمول نویسی، این برنامه را یاد می گیرند. OneNote یک دفترچه ی یادداشت است. شما می توانید با استفاده از آن هر چیزی را که به ذهن شما می رسد را بنویسید. تا الآن برنامه های زیادی در نوشتن آمده اند ولی OneNote تجربه ی بهتری را برای شما به همراه دارد. معمولا این نرم افزار ها سبک هستند و ویژگی های Word را ندارند. PowerPoint را به یاد دارید؟ من که این نرم افزار را خیلی دوست دارم و سعی می کنم برای هر کاری از این استفاده کنم و اسلاید های رنگارنگی درست کنم. شما می توانید از PowerPiont استفاده های مختلفی ببرید مثلا همه ی ستارت آپ ها نیاز دارند که اول به آسان ترین روش برای سرمایه گذاران مشخص شود که چه چیزی است. شما که واقعا نمی خواهید پشت میز برای چند ساعت بنشینید و در ورقه های A3 نقاشی کنید؟ همه ی این کار ها را این سافت ویر قدرتمند انجام می دهد. یا یک مثال دیگر: افرادی که در دانشگاه هستند یا حتی مدارس هوشمند، تا به حال که شده از شما بخواهند درس علوم را برای ما به صورت کفرانس در بیاویرید و در جلسه ی بعد ارائه دهید. در همه ی این مثال ها PowerPoint به کمک شما می آید و کار هایی را که می خواهید انجام دهید را به ساده ترین شکل درست می کند. اگر دوست دارید می توانید تصاویر این مثال هایی را که زدیم را در زیر مشاهده کنید. اگر می خواهید آن ها را در اندازه ی بزرگ تر ببینید، برروی آن کلیک کنید.

  بعد از این همه توضیح به صورت مختصر درباره ی تغییرا هم حرف بزنیم، بد نیست. OneNote قبلا در وارد شدن حساب مشکل داشت و در این آپدیت برطرف شده، همچنین شما می توانید از همه ی امکانات نقاشی کردن استفاده کنید حتی وقتی که سرفیس شما قفل شده است. ( Lock ) این امکانات مربوط به رنگ ها، های لایتر، اشکال مختلف پاک کن می باشد و برای نقاشی استفاده ی زیادی دارد.

  شما برای این که از آخرین نسخه ی این برنامه ها برخوردار باشید، بهتر است این را از سایت اصلی مایکروسافت دریافت کنید. یکی از کاربران برای دانلود مشکل داشت و الآن هم من راهنمای آن را می گویم: شما با کلیک بر روی لینک های زیر،  (بستگی به انتخاب شما که در هر لینک ها اسم نرم افزار نوشته شده است) وارد ویندوز اپ استور می شوید و اگر ویندوز شما بالاتر از 8 بود، خود به خود وارد برنامه ی آن هم می شوید. سپس به دانلود آن اقدام نمایید. در زیر هم لینک ها را می بینید:

  نمایشگر جدید ایسر معرفی شد

اگر شما یکی از این ها را دانلود کردید، به آن چه نمره ای می دهید؟ هدف شما از دانلود این برنامه ها چیست؟ لطفا با ما در میان بگذارید.

چطور بود !

امیرمحمد البرزی

علاقمند به رایانه، اینترنت و دنیای مجازی و به اشتراک گذاری آموخته ها. بسیار خرسند خواهم شد اگر با پیام های خود موجب بهبود نوشته ها و داشته های هم بشویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا