اخباراخبار مایکروسافت

آفیس2016 در 22سپتامبر می آید.

office

 

    تا الآن نسخه های بتای آفیس 2016 آمده که فکر کنم خیلی از افراد به دلیل رایگان بودن نسخه های بتا، آن را جایگزین نسخه ی اصلی خود کرده باشند. این را به یاد داشته باشید که نسخه های بتا به دلیل وجود نقص هایی که دارند رایگان هستند پس سعی کنید که از نسخه های اصلی استفاده کنید. مایکروسافت برای آپدیت مجموعه ی آفیس هم سخت کار می کند و گفت که آن را در ماه آینده به بازار می فرستد. افرادی که در WinFuture حضور داشتند، با دستان خود به سندی اشاره می کردند که در آن نوشته شده بود که مایکروسافت عرضه کردن آفیس 2016 را در 22 سپتامبر شروع خواهد کرد:

Office-2016-1440434658-0-12

    همان طور که می بینید، در بالا نوشته شده که مجموعه ی آفیس 2016 که شامل Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, skype for Business و برنامه های دیگر می باشد. ما نتوانستیم گزارش دقیقی تهیه کنیم، پس این خبر ممکن است زمان دقیق را اعلام نکند و انتشار آفیس 2016 توسط مایکروسافت با تاخیر هم همراه شود.

   به هر حال، اگر آفیس 2016 بیاید، شما آپدیت خواهید کرد؟ دوست دارید که چه تغییراتی در این نسخه به وجود بیاید؟ نظر خود را به ما بگویید.

چطور بود !

امیرمحمد البرزی

علاقمند به رایانه، اینترنت و دنیای مجازی و به اشتراک گذاری آموخته ها. بسیار خرسند خواهم شد اگر با پیام های خود موجب بهبود نوشته ها و داشته های هم بشویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا