اخباراخبار مایکروسافت

تصویری رندر شده منتسب به نوکیا P1 به بیرون درز کرد

nokia p1

نوکیا رسما در ماه می اعلام کرد که به صنعت گوشی ها و تبلت های هوشمند بر خواهد گشت اما حرف از تاریخ دقیقی نزد و فقط به امیددادن به طرفدارانش بسنده کرد. امروز اما تصویری از گوشی هوشمند نوکیا با نام P1 با سیستم عامل اندروید فاش شده است که مهر تاییدی بر این بازگشت است.

اگر به خاطر داشته باشید طبق قرار دادی که ماه می نوکیا امضا نمود، نوکیا میتوانست دوباره گجت هوشمند تحت برند خودش یعنی نوکیا تولید کند. چندی پیش نیز شایعاتی خواندیم بر این اساس که نوکیا با سیستم عامل اندورید به دنیای گجت های هوشمند بر خواهد گشت. انتظار میرود که این گوشی و تبلت های اندرویدی با همکاری کمپانی فاکسکان و HMD تحقق یابد، HMD یک تیم تازه کار از شاخه های فاکسکان است که متخصصین قبلی مایکروسافت موبایل در آن مشغول به کار هستند است.

اطلاعاتی که فاش شده است مبنی بر این است که این گوشی توسط InFocus/Sharp طراحی شده است که درست بودن آن را با توجه به تصاحب شارپ توسط فاکسکان تقویت میکند. اینطور که در تصویر میبینیم این گوشی در دو رنگ صورتی و آبی تولید خواهد شد همچنین هنوز اطلاعاتی از بخش های دیگر گوشی در دسترس نیست تا بتوان این خبر را به درستی تایید کرد.

براساس اطلاعاتی که از قرارداد نوکیا و مایکروسافت میدانیم، فنلاندی ها نمیتوانند تا آخر سه ماهه ی سوم سال 2016 میلادی گجتی را با برند نوکیا تولید کنند، پس در نتیجه در پاییز امسال انتظار کارهایی از سوی نوکیا برای رونمایی از یک گجت هوشمند اندرویدی را داریم.

 

در صورت حقیقت این شایعه شما باز هم از خریداران گجت های نوکیا خواهید بود ؟

چطور بود !

مهسا دانشور

دانشجو رشته فناوری اطلاعات طرفدار کار با همه محصولات دجیتالی همچنین گفت و گو و نوشتن در مورد تکنولوژی های جدید

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا