اخبار مایکروسافت

مایکروسافت تبلت سرفیس 12 و 13 تا 14 اینچی تولید می کند

Surface_Pro_3_Review_logo

انتظار می رود مایکروسافت در پاییز امسال اعضای جدید خانواده سرفیس را معرفی کند. آن ها به احتمال زیاد جانشین نسخه فعلی یعنی سرفیس پرو 3 هستند. با این وجود گزارشی جدید منتشر شده است که می گوید مایکروسافت نه تنها تبلت 12 اینچی جدید جانشین سرفیس 3 بلکه تبلتی بزرگتر نیز معرفی می کند. این تبلت جدید 13 تا 14 اینچ خواهد بود.

این گزارش از سوی سایت تایوانی Digitimes منتشر شده است که در گذشته در این نوع شایعات قابل اطمینان نبوده است. این سایت در آخرین مطلب خود گفته:

مایکروسافت در حال توسعه دو تبلت جدید سرفیس است که یکی از آنها 12 اینچ و دیگری 13 تا 14 اینچ است. هر دو دستگاه سخت افزاری بالا دارند که سود خوبی نصیب تامین کنندگان قطعات این دستگاه ها خواهد کرد. این تبلت ها را در اواخر سال خوهیم دید.

به طور معمول ما هر گزارشی که سایت Digitimes منتشر می کرد نادیده می گرفتیم زیرا آنها چندین بار اشتباه کرده اند اما اینبار روزنامه نگاری بنام Paul Thurrott که با مایکروسافت آشناست در توییتر خود اعلام کرده است ممکن است این سایت اینبار درست گفته باشد.

اخیرا نیز شایعه شده بود مایکروسافت تبلت های ججدید سرفیس را در یک کنفرانس مطبوعاتی بزرگ واقع در نیویورک در اکتبر امسال معرفی خواهد کرد. این گزرش هنوز تایید نشده است و فقط باید منتظر باشیم و ببینیم چه اتفاقاتی در آینده می افتد.

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا