اخبار

گلکسی تب پرو هم اکنون در انگلستان برای پیش خرید آماده است!

GalaxyTabProS_Main_1

 

      هم اکنون پس از وعده ها و شایعات بالاخره شاهد آمدن تبلت جدید سامسونگ در انگلستان هستیم که به گفته ی خود شرکت، این تبلت می تواند پاسخگوی نیاز ها و خواسته های افراد باشد و همین ویژگی این تبلت می باشد که قرار است آن را به عنوان یک رقیب برای سرفیس ها جلوه بدهد! البته الآن برای سخن گفتن در باره ی این تبلت کمی زود است و باید تا آمدن خود تب پرو به بازار صبر کنیم تا بتوانیم مقایسه و آینده نگری آن را در نظر بگیریم.

    در نمایشگاه های سالانه ی CES امسال، سامسونگ هم همانند دیگر شرکت ها، نهایت تکنولوژی و قدرت خودشان را در محصولات جاسازی می کنند و پس از معرفی آن محصول، قدرت آن را هم به رخ رقبا می کشند. تبلت سامسونگ از ویندوز 10 پشتیبانی می کند و اسم آن، Galaxy TabPro S می باشد. تب پرو بر خلاف سرفیس ها کیبوردی پیوسته و یک دست دارد و ضخامت آن هم تنها 6.3 میلی متر می باشد که جرم آن تنها 6923 گرم می باشد. صفحه ی نمایش هم 12 اینچ می باشد. به لطف آمولد بودن صفحه ی نمایش، تب پرو اس قابلیت چند لمس همزمان را دارد و علاوه بر آن غلظت رنگ بسیار چشمگیر و زیبا است به طوری که 94 درصد رنگ ها در طیف واقعیت می باشد و در این میان دو تکنولوژی رنگ های واقعی و بهترین نوع پخش کردن به میان می آیند که نشان دهنده ی کیفیت فوق العاده ی تبلت جدید سامسونگ می باشند.

Conor Pierce ،معاون موبایل سامسونگ در انگلستان می گوید: “تا وقتی که گلکسی تب پرو اس را در CES معرفی کنیم به آن علاقه ی زیادی داشتیم و پس از آن هم ما با افتخار به مردم شانس پیش خرید را هم می دهیم تا بتوانند قبل از تاریخی که به بازار می آید یعنی هفدهم مارس، تب پرو را بخرند. ما تبلت خودمان را باور داریم که بهترین گلکسی تبی بوده که تولید شده و قابلیت های ویندوز 10، به برترین تبلت 2 در 1 تخصصی تبدیل می کند.”

   گلکسی تب پرو اس در انگلستان، 849 یورو می باشد که به نظر من قیمت این دستگاه از ارزش آن می کاهد و فردی که به دنبال تبلتی تخصصی، پیشرفته و قدرتمند است، و بخواهد چنین هزینه ای را بپردازد، بهتر است که به دنبال سرفیس ها برود چرا که مایکروسافت سازنده ی آن می باشد و قابلیت ها و ویژگی هایی دارد که در تبلت های دیگر پیدا نمی شود. اگر علاقه مند هستید و می خواهید که آن را هم اکنون پیش خرید کنید، از اینجا وارد بشوید و پس از در این باره نظر خودتان را با ما در میان بگذارید.

چطور بود !

امیرمحمد البرزی

علاقمند به رایانه، اینترنت و دنیای مجازی و به اشتراک گذاری آموخته ها. بسیار خرسند خواهم شد اگر با پیام های خود موجب بهبود نوشته ها و داشته های هم بشویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا