اخبار مایکروسافت

سونی اعلام کرد که USB قدرتمندی در راه است

Sony-USB-Type-C-Drive

 

   سونی یکی از قدرتمند ترین شرکت ها در عرصه ی تکنولوژی می باشد که بسیار هم در این زمینه قدرتمند است و می تواند با کمپانی ها و شرکت های دیگر ی همچون مایکروسافت به رقابت بپردازد. نمونه ی آن را می توانید در رقابت میان پلی استیشن و ایکس باکس وان ببینید.

   کمپانی سونی به تازگی اعلام کرده است که می خواهد یک یو اس بی جدیدی را بسازد و آن را به بازار جهانی عرضه کند که از پورت C پشتیبانی می کند و  قرار است از مدل CA1 باشد که جزو حافظه های پرتابل است. البته در تصویر شما تنها 16 گیگابایت حافظه می بینید که نباید نگران باشید و نسخه های دیگر آن هم در راه است. شما با استفاده از این دستگاه می توانید با حداکثر 130 مگابایت بر هر ثانیه، از فایل های خودتان استفاده کنید که واقعا فوق العاده می باشد. ( سرعت خواندن )

   ما تضمین می کنیم که این USB نیاز های شما را به راحتی می تواند بر طرف کند و اگر شما نیاز به حافظه ی جانبی داشته باشید این دستگاه می تواند انتخاب خوبی برای دستگاه اندرویدی یا OS PC شما باشد. USB جدید ساخت سونی است و مطمئن باشید که دیگر داده هایتان را از دست نمی دهید. در واقع در حافظه ی جدید پرتابل، ما قدرت خودمان را بر روی سرعت داده ها تمرکز کردیم. علاوه بر این ما قابلیت های این دستگاه را هم توسعه دادیم و هم اکنون Gen1 CA1-series از دو اتصال Type-A و Type-C پشتیبانی می کند. این نوع اتصال به شما کمک می کند تا بتوانید به سرعت داده ها را انتقال بدهید. همچنین این اتصالات برای انواع تبلت و لپ تاپ ها و همچنین تلفن های هوشمند مناسب هستند.

   همان طور که قبلا اشاره کردیم، این دستگاه ظریف و در عین حال قدرتمند در آینده ی نزدیک، در اندازه های 16 گیگابایت و 32 گیگابایت و 64 گیگابایت و در فبریه ی 2016 موجود خواهند بود. نظر شما در این باره چیست؟

چطور بود !

امیرمحمد البرزی

علاقمند به رایانه، اینترنت و دنیای مجازی و به اشتراک گذاری آموخته ها. بسیار خرسند خواهم شد اگر با پیام های خود موجب بهبود نوشته ها و داشته های هم بشویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا