اخبار مایکروسافت

آهنگساز خلاقی که برای ساخت موزیک خود از Surface Book استفاده می کند

natemars_microsoftsurface-1024x699

مایکروسافت اغلب افراد مبتکری که کار های خلاقانه ای  را با محصولات این شرکت انجام میدهند مورد توجه خود قرار داده و کارهای آن ها را با محصولاتش به نمایش می گذارد . امروز هم در وبلاگ مایکروسافت خبری منتشر شده که نشان میدهد یک آهنگساز چگونه با استفاده از تکنولوژی و محصولات مایکروسافت (Surface Book) بهترین استفاده ممکن را در کار اهنگسازی خود انجام میدهد؛ 

nate_mars-1024x678

هنگامی که از Mars در مورد احساسش نسبت به سرفیس بوک پرسیدم او اینگونه پاسخ داد :

یکی از چیزهای مورد علاقه من نسبت به سرفیس بوک این است که وقتی نرم افزار اهنگسازی را باز می کنم میتوانم به راحتی به هر پارامتری با سرعت زیاد رجوع کنم و ترکیبی از دستورات کلیدی و پارامتر های نقشه را بر روی میدی کنترلر اجرا کنم.من به تازگی توانسته ام یک پروژه کامل را به صورت کامل بصری بر روی یک کامپیوتر و پروژگتر به صورت زنده و کامل به راحتی اجرا کنم . 

با این رویداد بزرگ Mars امیدوار است با استفاده از سرفیس بوک کار ها راحت تر کرده و اینبار صدای خواننده را به صورت زنده اجرا و تغییراتی بر روی آن اعمال کند . با استفاده از نرم افزار های جدید میتوان صدای خوانندگان را با افکت ها و پلاگین های مختلف جلوه های ویژه به آن اضافه کرد که تمامی این کار ها با استفاده از صفحه نمایش لمسی سرفیس بوک به راحت ترین شکل ممکن قابل اجرا می باشد .

Mars همچنین یک ویدیوی آموزشی از برنامه Ableton Live برای شرکت  Lynda.com منتشر کرده که به چگونگی ایجاد یک موزیک برای افراد عادی کمک میکند . همچنین او میگوید که برنامه Ableton Live با توجه به قابلیت لمسی پذیری آن به راحتی در سرفیس بوک اجرا می شود و سرفیس بوک به خوبی از اعمال پردازشی و لمسی این برنامه بر می آید . 

  پتنت جدید مایکروسافت هالولنز به این شرکت رسید

اما کسانی که میخواهند در مورد تلاش های Mars در حوضه موسیقی و استفاده او از برنامه های اجرای زنده بر روی سرفیس بوک اطلاعات بیشتری کسب کنند میتوانند به وبلاگ مایکروسافت مراجعه کنند.

 

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا