اخبار

نظرسنجی: ما ویندوز10 را دوست داریم!

Windows-10-Technology-HD-Wide-Wallpaper

 

  به خاطر دارید که ویندوز 10 سه هفته پیش منتشر شد و مایکروسافت به سختی برروی مشکلاتی که در سیستم عامل وجود داشت، کار می کرد تا آن را بر طرف کند. هنوز هم کار مایکروسافت تمام نشده و هر چند روز یک بار، مایکروسافت مشکلات را بر طرف می کند و ویژگی جدیدی به آن اضافه می کند پس مایکروسافت در ازای گرفتن پول از کاربران، باید همیشه فعال باشد و با تمام قدرت خود بر روی آ ن کار کند تا کاربران و مشتریانش را از دست ندهد.

  ما بررسی جدیدی که انجام دادیم ( این بررسی در این سایت بوده ) متوجه شدیم که بیشتر کاربرانی که از این ویندوز استفاده می کردند و البته آنلاین هم بودند، در شبکه های اجتماعی و در فروم ها وقتی که می خواستند درباره ی این موضوع حرف بزنند، بیشتر درمورد دوست داشتن آن حرف می زدند تا افرادی که آن را دوست نداشتند. ما این بررسی را از 7000 پست موجود انجام دادیم و 92% آن ها win10 را دوست داشتند.

  به همین ترتیب، اگر میانگین افراد را بگیریم 500 نفر آن ها در مورد نکاتی که ویندوز را دوست دارند را می گفتند. شما می توانید این نمودارد را در پایین مشاهده کنید.

 

 

windus

   در یک نوع بررسی دیگر ما به قدرت ها و نقاط ضعف ویندوز10 از نظر کاربران پرداختیم که این آنالیز هم جالب بود. کورتانا توانست جای خالی خود را به سرعت در این 3 هفته پر کند. مرورگر اج هم که مرورگری تازه وارد است و با بازنشسته شدن اینترنت اکسپلورر به کار آمد. یکی از ویژگی هایی که حتی توجه من را هم به خود جلب کرده، سرعت بالای این مرورگر است. پشتیبانی و قابلیت های ارتباطی با ایکس باکس، منوی استارت و خیلی از قابلیت های دیگر را در این نظرسنجی انجام شده می بینید که برنده ی بهترین قابلیت Cortana است و متاسفانه آفیس کم ترین امتیاز را کسب کرده است.

  برنامه اطلاعات کامل از اسکلت بدن انسان برای ویندوز فون | Skeletos

 

Screen-Shot-2015-08-06-at-2.25.33-PM

 

   این را هم به خاطر داشته باشید که این نظرسنجی هنوز کامل نشده چون خیلی از افراد هنوز نظری نداده اند و یا توسعه دهندگان هنوز به اندازه ی کافی با آن کار نکرده اند تا بتوانند به مشکلات آن پی ببرند. ما می دانیم که تا کنون 7000 نفر به آن رتبه داده اند. فقط سه هفته گذشته و نتیجه قطعی نیست. در یک جمله.

 

  شما چطور؟ آیا از کورتانا راضی هستید؟ با ما در میان بگذارید.

چطور بود !

امیرمحمد البرزی

علاقمند به رایانه، اینترنت و دنیای مجازی و به اشتراک گذاری آموخته ها. بسیار خرسند خواهم شد اگر با پیام های خود موجب بهبود نوشته ها و داشته های هم بشویم.

نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

  1. اگه سیستم عامل ۱۰ مثل سیستم عامل ۷ از نظر زیبایی بود خیلی خوب بود.
    من با تم ها و ویرشوال استایل ویندوز ۱۰مشکل دارم وقتی تو منو های ویندوز میرم با اون دکمه × اصلا نمیتونم کار کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا