اخبار مایکروسافت

ویژگی برنامه ها در بیلدهای ویندوز اضافه می شود!

conversation

 

   اگر شما از ویندوز 10 استفاده می کنید، باید این هم برای شما جالب باشد که اگر بیلد های جدید ویندوز را بگیرید، علاوه بر بهبود ها و تغییراتی که ویندوز به خود می بیند، شما شاهد تغییراتی در برنامه ها هم خواهید بود. البته متاسفانه مثل اینکه مایکروسافت، ویژگی ها و قابلیت های جدید را چک و بررسی نمی کند تا ببیند مشکل از کجای کار است. ممکن است این ویژگی ها باعث کندی و کرش های متعدد ویندوز شوند. درست مثل این قابلیت جدیدی که اگر فعال باشد، کار کردن با آن برنامه را سخت تر از همیشه می کند.

   مدتی است که دیگر مایکروسافت از تغییرات و اتفاقاتی که در ویندوز می افتد، هیچ اطلاع رسانی به ما نمی کند. پس ما مجبور هستیم برای متوجه شدن تغییراتی که وجود دارد، باید خودمان جدید ترین نسخه ی ویندوز را بگیریم و با نسخه های قبلی مقایسه کنیم تا متوجه تغییراتی که به وجود آمده بشویم. اگر شما هم از آن افرادی هستید که از پیش نمایش ویندوز 10 استفاده می کنید و به بخش Conversation View در برنامه ی Mail علاقه ای ندارید و دوست دارید ان را غیر فعال کنید،  حتما خوش حال خواهید شد که شما می توانید در بیلد جدید ویندوز 10 که بیلد 10532 می باشد، می توانید این بخش را غیر فعال کنید.

  البته در این بخش هم چند مشکل وجود دارد که ممکن است به دلیل آشکار بودن زیاد، شما هم متوجه ان بشوید و امیدوار هستم که مایکروسافت این مشکل را در نسخه های بعدی رفع کند. اگر شما واقعا دوست دارید که بدانید مشکل از کجاست، بهتر است آن را با سوال پاسخ دهم. به نظر شما مشکل بیشتر برنامه ها ی این سطح چیست؟ جواب این دو سوال کرش به دلیل نا پایدار بودن است که اگر شما این قابلیت را غیر فعال کنید، برنامه ی شما یک دفعه بسته می شود. البته این مشکل تنها برای من نمی باشد و بسیار از کاربران هم با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند.

  من از شما در این باره چند سوال دارم که اگر به آن ها پاسخ بدهید، می توانید گزارش های بعدی را با توجه به اینکه شما به این علاقه مند هستید، را در این باره ببینید. اگر شما هم از این ویژگی استفاده می کنید، به ما بگویید که آیا این مشکل هم برای شما پیش آمده که وسط استفاده از برنامه ی ایمیل، یک دفعه برنامه بسته شود؟ نظر شما در این باره چیست؟ به نظر شما بهتر نیست که مایکروسافت قبل از ایجاد و فرستادن وژگی های جدید برای بیلد های جدید ویندوز، آن ها را ابتدا تست کند و برای عموم قرار دهد؟ آیا شما دوست دارید که این ویژگی برای استفاده در نسخه های بعدی ویندوز هم در برنامه ی مایکروسافت میل قرار داده بشود یا اینکه این قابلیت بی خودی است و به هیچ دردی نمی خورد؟ لطفا برای ما با دلیل پاسخ بدهید یا اگر دلیل خاصی ندارید، فقط پاسخ را بدهید! ما منتظر نظر ها، پشنهاد ها و انتقاد های شما عزیزان هستیم.

چطور بود !

امیرمحمد البرزی

علاقمند به رایانه، اینترنت و دنیای مجازی و به اشتراک گذاری آموخته ها. بسیار خرسند خواهم شد اگر با پیام های خود موجب بهبود نوشته ها و داشته های هم بشویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا