آموزش هاآموزش ویندوز 10

آموزش ویندوز ۱۰: مخفی کردن پاپ آپ تنظیم صدا در ویندوز ۱۰

ویندوز ۱۰ قابلیتی را برای کاربران به نمایش میگذارد که شاید برای برخی خوشایند نباشد؛ این قابلیت نمایش پاپ آپ تنظیم صدا بر روی صفحه اصلی دسکتاپ می باشد؛مایکروسافت در ویندوز ۸ این دسترسی را در اختیار کاربران قرار می داد که هم از Media Control و هم از پاپ اپ تنظیم صدای جدید بتوانند به صورت دلخواه استفاده کنند.

اما در ویندوز ۱۰ کاربران تنها یک گزینه بیشتر ندارند؛ آن هم استفاده از پاپ اپ پیش فرض تنظیم صدا که برای بسیاری کاربران این گزینه مشکلی به وجود نیاورده است ، اما برخی کاربران هنوز با این پاپ آپ کنار نیامده اند حال برای حل این مشکل برنامه ای را برای شما معرفی خواهیم کرد که این گزینه را در صورت دلخواه مخفی کنید . 

راه حل این ماجرا تنها نصب نرم افزار HideVolumeOSD که لینک آن در  ادامه قرار داده شده است می باشد . این نرم افزار  با توجه به حجم بسیار پایین و استفاده راحت آن یک گزینه بسیار مناسب برای کسانی که علاقه ای به پاپ آپ تنظیم صدا و روشنایی ویندوز ۱۰ ندارند می باشد .

دانلود نرم افزار HideVolumeOSD 

 

پس از دانلود نرم افزار و خارج کردن آن از حالت زیپ مراحل نصب را طی نموده و نرم افزار را با چند کلیک نصب کنید پس از نصب نرم افزار تصویری مانند تصویر زیر در قسمت تسک بار مشاهه خواهید کرد . 

HideVolumeOSD-1.2

 

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید با دوبار کلیک بر روی نرم افزار قابلیت پاپ آپ صدا و روشنایی ویندوز ۱۰ حذف خواهد شد و تصویری مانند تصویر سمت راست را در قسمت تسک بار مشاهده خواهید کرد همچنین شما می توانند با دوبار کلیک پاپ آپ ویندوز ۱۰ را به حالت اولیه برگردانید . 

تا آموزش های کاربردی دیگر با ویندوز ایران همراه باشید .

3.5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام چرا از جدید ترین ورژن رسمی ویندوز ۱۰ مطلب نمیذارید. ویندوز ۱۰ رو سرچ هم کردم تو سایت ولی چیزی در مورد رد استون ۴ و مشکلاتی که رفع شده و نکات مثبتش نبود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا