اخباراخبار XBOX

انتشار تصویری از XBOX ONE X کالبدشکافی شده

شرکت مایکروسافت در کنفرانس E3 2017 خود به معرفی کنسول میان نسلی جدید XBOX ONE X پرداخت که تاکنون شایعات بسیاری پیرامون آن منتشر شده بود. برای مشاهده ادامه مطلب با وب سایت ویندوزایران همراه باشید.

شرکت مایکروسافت پس از یک سال در نهایت انتظارها را با معرفی XBOX ONE X به پایان رساند و محصولی را معرفی کرد که قطعا قدرتمندترین کنسول بازی جهان شناخته می شود. روز گذشته تصویری از نسخه کالبدشکافی شده XBOX ONE X منتشر شده که آن را با ساختار جالبی نشان می دهد.

این تصویر اطلاعات بیشتری درباره ساختار قطعات داخلی XBOX ONE X ارائه می دهد. اخیرا نیز Xbox Daily با Leonardo Del Castillo مدیر بخش سخت افزاری ایکس باکس مصاحبه ای داشته که وی شباهت XBOX ONE X را به کامپیوتر نزدیک دانسته است. وی این کنسول را دارای پردازنده، مادربورد، کیس و سایر اجزایی شبیه به یک کامپیوتر دانسته و یکی از بزرگترین ویژگی کنسول تراشه اصلی با ۷ میلیارد ترانزیستور بوده  که از ۲۴۰۰ سیگنال بهره می برد و روی بسته ۵۰*۵۰ میلیمتری قرار می گیرد. Del Castillo در ادامه افزود مادربورد دستگاه قابل سفارشی سازی بوده و یک حافظه رم ۱۲ گیگابایتی با آن همراه است.

او در ادامه بیان داشت هارد درایو، هیت سینک، فن و تمامی قطعات مشابه یک کامپیوتر بوده و تا زمانی که در نهایت کنسول با کیس مشکی مات همراه می شود. شرکت مایکروسافت قصد داشته این کنسول قدرتمند را در ۷ نوامبر سال جاری با قیمت ۴۹۹ دلار روانه بازار کند. 

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت رسمی شرکت مایکروسافت مراجعه کنید.

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا