اخبار

اینستاگرام در حال آزمایشِ گزینه پست چند عکسی است!

 چند وقتی است  اینستاگرام در ایران، همه گیر شده است و کمتر کسی را می‌توان شناخت که از این اپلیکیشن استفاده نکند. امروز windowslatest خبر جالبی را در مورد اینستاگرام منتشر کرده است که در ادامه برای شما دوستان، توضیح خواهیم داد. با ویندوز ایران همراه باشید.

اگر از فیس بوک استفاده می‌کنید، شاهد اضافه شدن گزینه Multi Photo Posts option در این اپلیکیشن هستید. Multi Photo Posts option به شما این امکان را می‌دهد که در یک پست، از چند عکس به عنوان آلبوم استفاده کنید. حال اینستاگرام در حال آزمایش این گزینه است که در آن، شما می‌توانید در یک پست، از چند عکس استفاده کنید که به آن، گزینه چند عکسی در یک پست، نامیده می‌شود.

اگر این خبر واقعیت داشته باشد، در روزهای آتی و نه چندان دور، شاهد فعال شدن این گزینه در تمام پلتفرم ها خواهیم بود. Multi Photo Posts option به شما این اجازه را می‌دهد که عکس های خود را به صورت یک آلبوم درآورده و به عنوان یک پست، بر روی صفحه اینستاگرام خود، به اشتراک بگذارید. این همان گزینه ای است که شاید خیلی از کاربران، نبود آن را در اینستاگرام حس می‌کردند.

نظر شما دوستان در مورد این خبر چیست ؟! نظرات خود را با ما و کاربران ویندوز ایران در میان بگذارید.

چطور بود !

میثم دشت بانیان

ساکن بابل، کارشناس نرم افزار و عاشق ویندوز 10 موبایل

نوشته های مشابه

‫۶ دیدگاه ها

    1. احتمال اینکه ورژن قدیمی ویندوز ده رو روی سیستم تون نصب کردین، این مشکل رو پیدا کرده باشه ! حتما ویندوز خودتون رو آپدیت کنید و بعد بهمون اطلاع بدید. ممنون

    1. داره جالب میشه !
      کدوم بیلد ویندوز ۱۰ رو نصب کردید ؟! آپدیت شده س ؟! توی این همه سال، اولین باره که همچین چیزی میشنوم !!! البته در تمام شرایط، مشکل دکمه پاور بوده یا اینکه خود پاور، برق رو توی خودش ذخیره میکنه و کاملا تخلیه نمیشه. به همین دلیل هم، دوباره روشن میشه اما مشکل شما، جالبه !!!

  1. سلام ادمین وقتت بخیر
    یک سوال دارم اینکه من رو سیستمم ۲تا ویندوز نصبه یکی ۷ و ۱۰ قبلا خوب بود اما چند روزه از تو وین ۱۰ ک سیستم خاموش میکنم سیستم پس از خاموشی ، فورا دوباره خود ب خود روشن میشه و مجبورم برم تو وین ۷ از اونجا سیستم رو خاموش کنم و برای حل مشکل هم ویندوز جدید دانلود کردم باز هم همین مشکل هست راهی وجود داره؟ ممنون

    1. ربطی به ویندوز نداره ! شما دکمه پاور رو چک کن، شاید اتصالی کرده باشه یا خراب باشه!
      چون شما گفتید سیستم خاموش میشه و بعد روشن میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا