بازی‌

معرفی بازی: The Last Samurai 2 ویندوز ۱۰ موبایل

نظرتان در مورد معرفی یک بازی به سبک سامورایی چیست؟ در این مطلب، بازی آخرین سامورایی ۲ “The Last Samurai 2” را به شما معرفی کرده و با هم بررسی می‌کنیم. در ادامه این بررسی، همراه با ویندوز ایران باشید.

بازی آخرین سامورایی ۲ “The Last Samurai 2” به سبک مبارزه ای می‌باشد که شما در نقش یک سامورایی هستید. موضوع بازی از آنجا شروع می‌شود که ژاپن در دوره متخاصیم آمریکا، وضعیت مطلوبی نداشته است و حاکم ژاپن، به تقسیم کردن مناطق برای جنگ سالاران بود تا آمریکا را از کشور بیرون کند. در آغاز جنگ، شخصی به نام شوالیه فقیر  که خود نوعی فقیر زاده بود، تصمیم می‌گیرد که خود به تنهایی، وارد عمل شود.

 شما در بازی آخرین سامورایی ۲، نقش یک سامورایی را دارید که در راه نجات کشور خود، دست به کشتار بسیاری می‌زند و بعد از اینکه مسیر های خاصی، عبور می‌کند، پول هایی را جمع آوری کرده و در راه کمک به مردم فقیر و مستمند، خرج می‌کند و به آنها کمک کرده تا زندگی خود را ادامه دهند.

بازی آخرین سامورایی۲  “The Last Samurai 2” برای پلتفرم های ویندوزفون ۸، ویندوز فون ۸،۱، ویندوز ۱۰ موبایل، به صورت کاملا رایگان و با حجمی معادل ۴۹٫۳۶ MB توسط کمپانی vang studio در دسترس شما دوستان در Store مایکروسافت، می‌باشد. تمام قسمت های بازی، به صورت زبان انگلیسی می‌باشد و شما مشکلی در اجرای بازی و حتی تغییر در تنظیمات بازی، نخواهید داشت.

بازی آخرین سامورایی۲، توانسته است با مجموع دانلود ۱۰۵ نفر، نمره نسبتا خوب ۳٫۷ را از کاربران دریافت کند. این بازی توسط بنده، آزمایش شده است و مطمئن هستم که شما نیز، از این بازی لذت خواهید برد.

اگر شما نیز این بازی را در گوشی های هوشمند ویندوزی، نصب کرده‌اید، حتما نظرات و تجربیات خود را با ما و کاربران ویندوز ایران، در میان بگذارید و اگر بازی خاصی را که فکر می‌کنید می‌تواند برای ما و کاربران ویندوز ایران، مناسب و جالب باشد، حتما با ما در میان بگذراید.

3.5/5 - (2 امتیاز)

میثم دشت بانیان

ساکن بابل، کارشناس نرم افزار و عاشق ویندوز 10 موبایل

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. من بازی رو دانلود و اجرا کردم.
    خیلی روان و خوب اجرا شد (لومیا ۸۳۰) و راضیم ازش. بالاخره یک بازه مرحله ای درست اومد که نیاز به اینترنت نداره و واسه فان خوبه.
    مرسی واسه معرفی کردنش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا