بازی‌

بازی دیوانه کننده و هیجان آور Loop mania

 

احساس می کنید سرعت عمل بالایی دارید،در کمترین زمان بهترین تصمیم گیری ها را انجام می دهید،پس بازی Loop mania را به شما پیشنهاد می کنم تا خود را در آن بیازمایید.

در این بازی شما نقش یک دایره سفید را دارید که در یک حلقه میچرخد.در حلقه تعدادی سکه وجود دارد که بعد از اینکه شما همه آن ها را به دست آوردید دوباره ظاهر می شوند و هیچ پایانی ندارد.

Loop mania

شما در اینجا تنها نیستید و دشمنانی هم جنس خودتان و با رنگ ها و اندازه های مختلف در آن حضور دارند و به صورت تدریجی به سمت شما می آیند و در داخل حلقه می چرخند و  نباید با آنها برخورد کنید در غیر این صورت بازی به پایان می رسد و باید از نو شروع کنید.

برای از بین بردن دایره های دیگر فقط با یک ضربه روی صفحه نمایش گوشی به طرف مقابل می پرید و اگر دایره های دیگر در آنجا حضور داشته باشند آن ها را نابود میکنید.

Loop mania

رنگ دایره ها هم به صورت تدریجی تغییر خواهند کرد تا تازگی خود را حفظ کند و از بازی کردن خسته نشوید.این بازی هم در App Store و Google Play برای دانلود کردن وجود دارد.

 

چطور بود !

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. سلام ادمین
    میگم سایت خوبی سراغ دارین بتونیم آموزش بازی سازی برای ویندوز یا اندروید یاد بگیریم در حد مبتدی هم باشه یک چیزی یاد بگیریم خوبه

    1. درود بر شما ..
      تنها یک جستجوی ساده، میتونید آموزش ها رو ببینید ..
      آموزش ساختن بازی برای آندورید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا