بازی‌

بازی رایگان شده SUDOMATIK را از دست ندهید!

اگر به بازی سودکو علاقه مند هستید ، بازی رایگان شده SUDOMATIK را از دست ندهید. در ادامه با ویندوز ایران همراه باشید تا در مورد این بازی توضیحات بیشتری دهیم.

معمولا به صورت روزانه، بازی و اپلیکیشن هایی که باید بابت آنها هزینه ای بپردازید، برای مدت محدودی رایگان می‌شود و شما تنها می‌توانید که در این مدت محدود، آنها را دریافت کنید. یکی از این بازی ها، SUDOMATIK نام دارد که تنها ده ساعت دیگر فرصت دارید تا در دستگاه ویندوزی خود، دانلود و نصب کنید.

اگر با بازی سودوکو، آشنایی ندارید، باید به شما بگویم که اعداد را باید طوری در جداول 9 تایی بچینید که تنها یک رقم از هر اعداد، در این خانه ها وجود داشته باشد و یا حتی به صورت افقی و عمودی، اعداد جای داده شده، تکراری نباشد. بازی SUDOMATIK این امکان را به شما می‌دهد تا اعدادی را که به اشتباه وارد کردید را با اعداد دیگر، جایگزین کنید.

SUDOMATIK به شما این امکان را می‌دهد که بهترین زمان برای حل جداول را در هر مرحله، مشاهده کنید. با SUDOMATIK قسمت خاکستری مغز را به چالش دعوت کنید. SUDOMATIK دارای 500 مرحله مختلف از جداول تشکیل شده است. جداول دارای رنگ بندی های مختلف است و خبری از جداول سیاه و سفید و خسته کننده نمی‌باشد.

SUDOMATIK برای پلتفرم ویندوز 10 و ویندوز 10 موبایل در دسترس است.

نظر شما دوستان در مورد SUDOMATIK چیست؟ تجربه استفاده از SUDOMATIK را با ما و کاربران ویندوز ایران، در میان بگذارید.

چطور بود !

میثم دشت بانیان

ساکن بابل، کارشناس نرم افزار و عاشق ویندوز 10 موبایل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا