اخباراخبار XBOX

بازی Ori and the Will of the Wisps معرفی شد

شرکت مایکروسافت در سال ۲۰۱۵ عنوان پلتفرمری برای XBOX ONE و PC منتشر کرد که توانست جوایز متعددی را پس از عرضه دریافت کند. برای مشاهده ادامه مطلب با وب سایت ویندوزایران همراه باشید.

این عنوان Ori and the Blind Forest نام داشت که توانست بسیار برای گیمرها رضایت بخش باشد و نظر بسیاری را جلب کند. حال با گذشت دو سال شرکت ردموندی تصمیم گرفت تا دنباله بازی را با نام Ori and the Will of the Wisps معرفی کند.

در جریان کنفرانس E3 2017 شرکت مایکروسافت نمایشی از عنوان را به اجرا درآورد و گفته می شود با کنسول جدید XBOX ONE X و کیفیت ۴K UHD آن سازگاری دارد. از این رو گیمرها می توانند پلتفرمر موفق Ori and the Will of the Wisps را با کیفیت بالایی چون ۴K بازی نمایند و لذت بیشتری بدست آورند. سازندگان Ori and the Blind Forest توانستند جوایز بسیاری را برای چنین بازی هنری زیبایی بدست آورند.

این بازی سازندگان Ori and the Blind Forest (از سوی مراسم های مختلف جوایز متعددی کسب کردند)، در حقیقت این بازی  ادامه نسخه Ori and the Blind Forest با نام  Ori and the Will of the Wisps می باشدکه بازیکنان باید قدم در دنیاییمرموزتر از نسخه پیشین گذارند. به نوعی که گیمرها از جنگل Nibel خارج شده و بایستی به کشف حقایق پنهان جدیدی بپردازند. از این رو ماجراجویی های جدیدی انتظار طرفداران و مخاطبان بازی Ori and the Will of the Wisps را می کشد.

مایکروسافت هیچ تاریخ انتشاری برای Ori and the Will of the Wisps مشخص نکرده اما گفته شده بازی به طور انحصاری برای ویندوز ۱۰ و XBOX ONE و دیگر مدل های آن منتشر می شود.

به هر حال انتظار داریم در نمایشگاه گیمزکام آلمان یا دیگر رویداد تاریخ انتشار Ori and the Will of the Wisps از سوی شرکت ردموندی مایکروسافت اعلام شود.

 
1.7/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا