اخباراخبار XBOXبازی‌

با سیم کارت تلفن همراه خود، از استور مایکروسافت، بازی خریداری کنید!

خرید یک بازی یا یک فیلم در استور XBOX تنها از طریق پرداخت با کارت هایی مانند مستر کارت و یا ویزا کارت و کارت هایی از این جمله، صورت می‌گیرد. امروز خبری از مایکروسافت به بیرون منتشر شده است که در حال آماده سازی خرید از طریق سیم کارت تلفن همراه، هستند و شما می‌توانید بازی ها و حتی یک فیلم را از طریق سیم کارت خود، پرداخت کنید. در ادامه با ویندوز ایران باشید.

xbox-mobi-visual-final-940x528-002

خرید از یک مرکز و پرداخت آن بر روی قبض موبایل، ایده جالبی است که بعضی از شرکت ها، حتی در ایران، آن را انجام می‌دهند. اما به نظر می‌رسد که مایکروسافت نیز، می‌خواهد این رویه را گسترش دهد! به طور مثال، اگر شما فیلم‌ی را در XBOX Store مشاهده کردید و قصد خرید آن را دارید، و از آن طرف هم، مستر کارت و یا ویزا کارت را در اختیار ندارید، می‌توانید آن فیلم را از طریق سیمکارت خود، خریداری کرده و در نهایت هزینه آن بر روی قبض تلفن شما اضافه خواهد شد.

windows-10-mobile-lumia-start

مایکروسافت در حال بستن قرارداد با اپراتور های سراسر جهان می‌باشد. برای این کار باید یک حساب در XBOX One و XBOX One S ایجاد کنید و شماره تلفن همراه خود را نیز در این حساب، اضافه کنید و بعد از آن، قادر به خرید یک بازی و یا یک فیلم در XBOX Store خواهید بود.

مایکروسافت نام این نوع پرداخت را حامل صدور صورت حساب “Carrier billing” گذاشته است. این نوع پرداخت برای تمام اپراتور ها در دسترس نیست اما اپراتور هایی که این نوع پرداخت را پشتیبانی می‌کند، اپراتور Beeline در روسیه، DNA و Elisa فنلاند و Swisscom سوئیس هستند. گرچه تنها این اپراتور ها نیستند که از Carrier billing پشتیبانی می‌کنند، بلکه مایکروسافت در حال بستن قرارداد با اپراتورهای سوئد و نروژ نیز هست.

1471949182_xbox-onesie-03

اگر شما سیم کارت یکی از اپراتور های ذکر شده را در اختیار دارید، می‌توانید در XBOX خود، یک حساب ایجاد کنید و شماره تلفن همراه خود و اپراتور مورد نظر را وارد کنید و شروع به خرید یک بازی یا یک فیلم نمایید. بعد از خرید یک محصول، یک کد تاییدیه به سیم کارت شما ارسال می‌شود و بعد از آن، کد تاییدیه را در XBOX وارد کنید تا XBOX به شما اجازه خرید آن محصول را دهد.

  آپدیت جدید برای توسعه دهنده گان با بیلد 14219

xbox-one-s-hero-vertical-stand

امیدواریم که این نوع پرداخت، به کشور عزیزمان نیز، راه پیدا کند و مایکروسافت با یکی از سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل، این قرارداد را امضاء کند.

در خبری که چند روزی است مبنی بر آنتن دهی سیم کارت شرکت AT&T آمریکا بر روی دکل های Rightel، منتشر شده است، امیدواریم که همین روال برای مایکروسافت با یکی از اپراتورها، اعمال شود. و اگر چنین اتفاقی در آینده نزدیک رخ دهد، خبر خوبی برای بازی خور های ایرانی محسوب خواهد شد .

نظر شما دوستان در مورد این خبر چیست؟! آیا شما هم منتظر چنین ویژگی برای XBOX خود هستید؟ نظرات خود را با ما و کاربران ویندوز ایران، در میان بگذارید.

چطور بود !

میثم دشت بانیان

ساکن بابل، کارشناس نرم افزار و عاشق ویندوز 10 موبایل

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

    1. فعلا که مخابرات آمریکا که اِی تی اند تی هست، با رایتل قرارداد بسته و کسانی که از این سیمکارت استفاده میکنن، در ایران مشکل آنتن دهی ندارن و امیدوارم که مایکروسافت، با یکی از سه اپراتور، قرارداد ببنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا