اخباراخبار XBOX

بتمن سری Telltale سرانجام به اکس‌باکس وان رسید!

بازی‌های Telltale عمدتا یادآور بتمن هستند. حالا سری Telltale بالاخره برای Xbox One منتشر شده؛ آن هم اپیزود اولش که اسمش “قلمرو سایه‌ها” (Realm of Shadows) است.

با ویندوزایران همراهی کنید تا ببینید ماجرای این بازی از چه قرار است.

telltale2

این بازی حول محور DC Comics’ Batman است و هدف این است که قهرمان قصه بتواند ثابت کند که همچنان یک ابرقهرمان است. این بازی که هنوز مبتنی بر نسخه دیجیتالی است بر پایه کتاب‌های قدیمی ماجراجویی است اما با این تفاوت که گرافیک به مراتب بهتری دارد.

در این بازی شما وارد روح و روان شکسته بروس وین می‌شوید و به عنوان “شوالیه تاریکی” (Dark Knight) متوجه نیروی خارق‌العاده و دسترس‌ناپذیری می‌شوید. در این داستان خشن و پر پیچ و خم جدید که خالق‌اش برنده جایزه به خاطر  The Walking Dead – A Telltale Games Series شده شما کشف می‌کنید که بروس دنیای درب و داغان و در شهر گتهام موقعیت متزلزلی دارد. انتخاب‌ها و کارهایی که می‌کنید تقدیر بتمن را رقم می‌زنند.

این بازی به طور جداگانه به فروش می‌رسد اما طرفداران سینه چاک بمتن و تل‌تیل می‌توانند بخش The Complete Season را که شامل اپیزود اول است را پیش خرید کنند.

برای خرید این بازی به این لینک بروید. با تهیه گیفت کارت‌های فروشگاه ویندوزایران هم می‌توانید اقدام به خرید این بازی کنید.

شما هم چشم انتظار بازی Batman: The Telltale Series بودید؟ نظرتان درباره اپیزود اولش چیست؟ نظرتان را بنویسید اما اغراق نکنید، لطفا!

4/5 - (1 امتیاز)

جلیل جعفری

مترجم و روزنامه‌نگار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا