اخباراخبار تبلت و لپ تاپ

برترین کامپیوتر های یکپارچه (AIO) سال 2017

کامپیوترهای AIO یا همان یکپارچه باتوجه فضاگیری کمتر و طراحی جذاب توانستند در چند سال گذشته طرفدارانی بدست آورند و مورد توجه قرار گیرند. برای مشاهده ادامه مطلب با وب سایت ویندوزایران همراه باشید.

شرکت های مختلفی دست به کار شده و به تولید کامپیوترهای یکپارچه می پردازند که از جمله باید به HP، مایکروسافت، دل، ایسر، ایسوس و چندی دیگر اشاره داشت. تمامی این کمپانی سعی داشته برای هر قشری کامپیوتر مناسب توسعه داده و از این رو شاهد عرضه AIO با پیکربندی های مختلفی هستیم. در این میان انتخاب یک مدل مناسب ممکن بوده امری دشوار باشد و ما قصد داریم در این مقاله شما را با برترین ها آشنا سازیم تا خریدی مطمئن و مناسب داشته باشید:

بهترین AIO: سرفیس استودیو مایکروسافت

شرکت مایکروسافت در اکتبر سال 2016 از نخستین AIO خود تحت عنوان سرفیس استودیو رونمایی کرد. محصولی با طراحی منحصربفرد و چشمگیر که توانست مورد توجه همگان قرار گیرد. این دستگاه با صفحه نمایش پروضوح و لمسی، پایه های انعطاف پذیر، سیستم عامل ویندوز 10 و سخت افزار قدرتمند به عنوان یک ابزار طراحی بزرگ شناخته می شود. البته این محصول در کنار ابزارهای جانبی چون سرفیس دایال کاربردی بهتر داشته و مزایای خوب آن به چشم می آید. گذشته از آن پشتیبانی قلم نیز موجب شده تا کاربری حرفه ای را برای مخطبان خود به ارمغان آورد. با پردازنده نسل جدید اینتل و تراشه گرافیکی انویدیا نمی توان سرفیس استودیو را AIO مناسب و فوق العاده ای ندانست.

در حقیقت سرفیس استودیو کامپیوتری قدرتمند با طراحی آینده نگرانه محسوب می شود.

یک نکته: سرفیس استودیو برترین AIO جهان

یک چیز بیشتر: برای استفاده گسترده سرفیس استودیو خرید ابزارهای جانبی لازم است.

چرا سرفیس استودیو برترین است؟

وجود نوآوری در هر دستگاه هوشمندی لازم است و اگر این دستگاه یک کامپیوتر AIO باشد بسیار مورد توجه قرار می گیرد. خوشبختانه مایکروسافت موفق شد چنین نوآوری را در سرفیس استودیو به کار گیرد و آن را به دستگاهی جذاب تبدیل کند.

مشاهده اولیه این دستگاه نظر هر فردی را به خود جلب می کند و حال اگر چنین زیبایی در طراحی را کنار سخت افزار قدرتمند بگذاریم قطعا تجربه لذت بخشی به ارمغان خواهد آمد که وصف نشدنی خواهد بود.

البته نباید نسبت به سیستم عامل ویندوز 10 آن بی توجه بوده و این سیستم عامل در موفقیت سرفیس استودیو نقش بزرگی دارد. صفحه نمایش با پایه انعطاف پذیر تبدیل به میز هنری می شود که با قلم می توان به طراحی روی آن پرداخت و از کار خود لذت برد.

مدتی بعد از آن که مایکروسافت چنین دستگاهی را معرفی کرد، دل نیز دستگاهی مشابه کاربری آن را رونمایی نمود تا رقابت بزرگ خود را آشکار سازد. این کامپیوتر یکپارچه با تمامی ویژگی های خوب خود ارزان قیمت محسوب نمی شود بلکه بیش از 3000 دلار قیمت دارد که همانند دیگر محصولات مایکروسافت منحصربفرد می باشد.

بهترین با سبک پیچیده: ایسوس Zen AIO Pro

ایسوس در زمینه تولید کامپیوتر یک برند مطرح بوده و از این رو جای تعجبی نداشته که AIO رده بالایی داشته باشد. Zen AIO Pro نه تنها در طراحی شگفت انگیز بوده بلکه در سخت افزار نیز قدرتمند است. با سیستم عامل ویندوز 10 و مشخصات قابل توجه باید انتظار بسیاری از این محصول داشت.

پردازنده نسل ششمی اسکای لیک اینتل، حافظه ذخیره‌سازی SSD پرظرفیت، تراشه گرافیکی GTX 960M انویدیا، حافظه رم 8 گیگابایتی و پورت USB-C از مشخصات این AIO ایسوس هستند. در کنار مشخصه های مذکور، صفحه نمایش 4K لیست آنها را تکمیل کرده و Zen AIO Pro را به محصولی قابل توجه در میان رقبا تبدیل می سازد. 

  بیلد 10586.494 ویندوز 10 موبایل و پی سی منتشر شد

یک نکته: AIO کامل با مشخصات پریمیومی

یک چیز بیشتر: طراحی مشابه iMac و زیبا

بهترین برای گیمینگ: لنوو IdeaCentre Y910

یکی از کامپیوترهای یکپارچه گیمینگ محصول لنوو تحت عنوان IdeaCentre Y910 است. این دستگاه نه تنها در طراحی گیمینگ و جذاب به نظر می رسد بلکه در مشخصات نیز قابل توجه است. با حافظه رم 32 گیگابایتی DDR4، پردازنده Core i7 اینتل، تراشه گرافیکی GTX 1080 انویدیا آن هم با معماری پاسکال، صفحه نمایش 1440 پیکسلی IPS و برخی دیگر، IdeaCentre Y910 را به محصولی بزرگ و قابل توجه تبدیل نمود. البته سایز صفحه نمایش این AIO لنوو 27 اینچی بوده که با کیفیت تصویر بالای خود می تواند نمایشگر پروضوحی به شمار رود. لنوو در سبد محصولات آن کامپیوترهای یکپارچه مختلفی وجود داشته اما با IdeaCentre Y910 توانست برترین کامپیوترهای یکپارچه گیمینگ را توسعه دهد.

با مشاهده این محصول در نگاه نخست می توانید شیفته IdeaCentre Y910 شوید.

یک نکته: اگر به دنبال AIO کامل گیمینگ هستید، IdeaCentre Y910 گزینه موردنظر است.

یک چیز بیشتر: IdeaCentre Y910 قابلیت ارتقا داشته و می توان آن را قدرتمندتر ساخت.

بهترین با نمایشگر عریض: اچ پی Envy 34

کامپیوتر یکپارچه Envy 34 اچ پی یک نمایشگر عریض و بزرگ 34 اینچی داشته که در کنار مشخصات بزرگ می تواند عملکرد بزرگی از خود نشان دهد. نمایشگر مورد اشاره کیفیتی 1440 پیکسلی داشته که با طراحی منحنی زاویه دید بزرگی به دست می دهد.

همچنین در کنار آن سیستم صوتی Bang and Olufsen با کیفیت صدا بالا اجازه می دهد افراد از  تحت تاثیر قرار خواهد داد. در مشخصات باید به صفحه نمایش 34 اینچی، پردازنده Core i7 اینتل، حافظه رم 32 گیگابایتی، حافظه اس اس دی 2 ترابایتی و سیستم عامل ویندوز 10 اشاره داشت. البته شرکت اچ پی نسخه ای با حافظه رم 12 گیگابایتی، پردازنده Core i7 اینتل و حافظه ذخیره سازی متفاوت نیز عرضه می کند.

یکی از ویژگی های عمده این محصول دوربین جلو  RealSense اینتل بوده که می توان از آن برای ورود به ویندوز با برنامه ویندوز هلو استفاده کرد. 

یک نکته: کامپیوتری با صفحه نمایش عریض و بزرگ

یک چیز بیشتر: این دستگاه مناسب گیمینگ نبوده و از این رو بهتر است برای کاربری دیگر مورد استفاده قرار گیرد

بهترین AIO: سرفیس استودیو مایکروسافت

شرکت مایکروسافت در اکتبر سال 2016 از نخستین AIO خود تحت عنوان سرفیس استودیو رونمایی کرد. محصولی با طراحی منحصربفرد و چشمگیر که توانست موردتوجه همگان قرار گیرد. این دستگاه با صفحه نمایش پروضوح و لمسی، پایه های انعطاف پذیر، سیستم عامل ویندوز 10 و سخت افزار قدرتمند به عنوان یک ابزار طراحی بزرگ شناخته می شود. البته این محصول در کنار ابزارهای جانبی چون سرفیس دایال کاربردی بهتر داشته و مزایای خوب آن به چشم می آید. گذشته از آن پشتیبانی قلم نیز موجب شده تا کاربری حرفه ای را برای مخطبان خود به ارمغان آورد. با پردازنده نسل جدید اینتل و تراشه گرافیکی انویدیا نمی توان سرفیس استودیو را AIO مناسب و فوق العاده ای ندانست.

در حقیقت سرفیس استودیو کامپیوتری قدرتمند با طراحی آینده نگرانه محسوب می شود.

یک نکته: سرفیس استودیو برترین AIO جهان

یک چیز بیشتر: برای استفاده گسترده سرفیس استودیو خرید ابزارهای جانبی لازم است.

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا