اخباراخبار XBOX

مایکروسافت متعهد شد که پس از خرید اکتیویژن، Call of Duty را در پلی استیشن عرضه کند.

مایکروسافت پس از چند هفته فکر کردن درباره اینکه دقیقاً چه کاری با اکتیویژن انجام خواهد داد، اعلام کرده است که تا زمانی که این معامله انجام شود،بازی بسیار محبوب کال اف دیوتی (Call of Duty) در پلی استیشن همچنان منتشر و قابل عرضه باشد.

پس از رسمی شدن اعلام خبر خرید 68.7 میلیارد دلاری مایکروسافت از Activision Blizzard، بسیاری از گیمرهای پلی استیشن نگران این موضوع بودند که آینده بازی‌های اصلی مانند کال اف دیوتی به چه صورت خواهد بود که طی این خبر کاربران پلی استیشن همچنان می‌توانند بر روی کنسول خود بازی‌های شرکت اکتیویژ

صاحبان جدید اکتیویژن بلیزارد اعلام کردند که «مایکروسافت به عرضه Call of Duty و دیگر عناوین محبوب اکتیویژن بلیزارد در پلی استیشن ادامه خواهد داد.

مایکروسافت پیش از ابراز علاقه به آوردن بازی‌های اکتیویژن بلیزارد به نینتندو ادامه داد: «ما به سونی متعهد شده‌ایم که آنها را فراتر از توافق موجود و در آینده در پلی‌استیشن نیز در دسترس قرار دهیم تا طرفداران سونی بتوانند همچنان از بازی‌هایی که دوست دارند لذت ببرند.

ما معتقدیم که این کار برای صنعت گیمرها و کسب و کار ما درست است.

همانطور که بسیاری قبلاً گمان می‌کردند، محتمل‌ترین دلیل این اعلامیه راضی کردن قانون‌گذاران و تنظیم‌کنندگانی است که در حال حاضر در حال بررسی دقیق خرید 68.7 میلیارد دلاری مایکروسافت از Activision Blizzard هستند.

در حالی که تعهداتی مانند این تضمین نمی کند که این معامله به عنوان یک حرکت انحصاری توسط مایکروسافت دیده نشود، بدون شک به روند رسیدگی کمک می کند.

به نظر شما آینده کنسول‌های بازی چگونه خواهد بود؟

5/5 - (1 امتیاز)
منبع
mspoweruser

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا