اخبار مایکروسافتاخبار ویندوز 10 موبایل

انتشار بروزرسانی ۱۴۳۹۳٫۱۱۹۸ برای ویندوز ۱۰ موبایل

یعد از اینکه بیلد ۱۵۰۶۳٫۲۹۷ برای عموم منتشر شد، این بار نوبت به بیلد ۱۴۳۹۳٫۱۱۹۸ برای دستگاه هایی که در شاخه رد استون هستند، منتشر شد. در ادامه با ویندوز ایران باشید.

امروز در مطلبی تحت عنوان برورزرسانی جدید برای ویندوز ۱۰ موبایل به اطلاع شما کاربران ویندوز ایران، رساندیم و حال باید این خبر را نیز به شما بدهیم که بروزرسانی دیگری تحت عنوان ۱۴۳۹۳٫۱۱۹۸ برای کسانی که دستگاه های آنها، بروزرسانی کریترز را دریافت ننمونده‌اند، منتشر شد! البته بیلد شماره ۱۴۳۹۳٫۱۱۹۸ همزمان برای ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۰ موبایل عرضه شد اما در مورد تغییرات آن در دستگاه های ویندوز موبایل، هیچ خبری منتشر نشده است!

همینکه ردموندی ها و مایکروسافت، کاربران خود را فراموش نکردند و برای آنها، بروزرسانی امنیتی عرضه کردند، نشان دهنده این است که به فکر کاربرانی که در شاخه رد استون ماندند، نیز هستند. به نظر تیم ویندوز ایران، این بروزرسانی تنها برای رفع باگ، بالا بردن سطح امنیتی و بهبود عملکرد پلتفرم بوده و فعلا هیچ ویژگی تازه ای در گوشی های هوشمند، دیده نمی‌شود!

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد این بروزرسانی در دسترس نیست و تمام مطالب کفته شده، فقط گمانه زنی های ما بوده است. حتی در بیلد ۱۵۰۶۳٫۲۹۷ ویندوز ۱۰ موبایل، که برای کاربرانی که در شاخه کریترز به سر می‌برند، هیچ اطلاعاتی در مورد این بروزرسانی منتشر نشده است. 

اگر شما نیز این بروزرسانی را دریافت نموده‌اید و تغییراتی را در گوشی خود، چه از نظر عملکرد و چه از نظر ظاهری، متوجه شده‌اید، حتما، ما و کاربران ویندوز ایران، را در جریان قرار دهید و نظرات خود و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نظر شما دوستان در مورد این بروزرسانی چیست؟ آیا شما هم مثل ما فکر می‌کنید که مایکروسافت و اهالی ردموندی ها، شما را فراموش نکردند؟

چطور بود !

میثم دشت بانیان

ساکن بابل، کارشناس نرم افزار و عاشق ویندوز 10 موبایل

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

  1. سلام کلافه شدم تو اخرین اپدیت مدام ارور Windows 10 Insider Preview 16215.1000 (rs_prerelease) – Error 0x80070057 میده روش های مختلف اعم از تغییر ریجستری ویندوز نمیدونم هر چی اومده رو امتحان کردم ولی نتیجه نگرفتم دوستان یه راهی بزارن جلوی پام تو ویندوز اینسایدر هم گزارش شده

  2. سلام آقای دشتبانیان
    با تشکر از مطالب و پست های مفیدتان سوالی دارم
    آیا امکان نصب نسخه ای خاص از ویندوز فون در گوشی ۶۴۰ ایکس ال بدون رعایت ترتیب توالی آپدیت ها وجود دارد؟ مثلا بیلد ۱۰۵۶۳/۲۵۱ را بدون انجام چندین آپدیت قبل از آن نصب مشه کرد ؟

    1. درود بر شما سیروس عزیز ..
      فقط در صورت های خاصی میشه این کار رو کرد .. مثلا تنها سه بیلد میتونید ویندوز ۱۰ موبایل رو دریافت کنید ..
      یکی اینکه به ویندوز ۸،۱ برگردید و بعد دستگاه رو آپگرید کند که در این صورت روی بیلد ۱۰۷ میمونید
      دوم اینکه بعد از دریافت بیلد ۱۰۷، گوشی رو آپدیت کنید و بیلد ۱۱۹۹ رو بردارید و همینجا هم بمونید
      سوم اینکه بعد از دریافت بیلد ۱۱۹۹ دستگاه رو آپدیت کنید و آخرین بیلد رو بردارید و در غیر اینصورت، دریافت نسخه خاص از یک بیلد رو نمیتونید برای دستگاهتون دریافت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا