اخباراخبار مایکروسافت

تخفیف نسخه آنلاک شده لومیا 950 در 27 مارس

مایکروسافت تخفیف باورنکردنی را برای لومیا 950 خود در 18 فروردین 1395 بر روی استور خود گذاشته است. با ما در ویندوزیران همراه باشید.

همواره میدانیم که لومیا 950 پرچمدار مایکروسافت میباشد که با ویندوز مویابل 10 عرضه شده است که قیمتی بیشت از 500 دلار داشت. اما این روزها مایکروسافت قیمتی باورنکردنی 449$ همراه با تخفیف برخی از اَپ ها در استور خود گذاشته است که وسوسه خرید لومیا را چند برابر میکند. 

در بعضی از موارد، مایکروسافت قیمتی باورنکردنی را به خریداران محصولات خود پیشنهاد میدهد که وسوسه خریدن محوصلات را چند برابر میکند که این بار هم شاهد لومیا 950 آنلاک شده هستیم که 100$ هم تخفیف در اشتراک سالیانه آفیس 365 و یک ترابایت فضای ابری در وان درایور هم میباشند ! همه این تخفیف ها در 27 مارس، یعنی 18 فروردین 1395 بر روی استور مایکروسافت قابل دسترسی است.

Microsoft’s Lumia 950 is currently available for a lower price from the Microsoft Store. The unlocked version of the 5.2-inch Windows 10 Mobile smartphone is on sale for $449 until March 27.

نظر شما در باره این خبر چیست ؟ چرا مایکروسافت دست به این سیاست یا بهتر بگوییم، دست به این پیشنهاد میخواهد بزند ؟

چطور بود !

میثم دشت بانیان

ساکن بابل، کارشناس نرم افزار و عاشق ویندوز 10 موبایل

نوشته های مشابه

‫۵ دیدگاه ها

    1. سلام نسخه انلاک شده یعنی تمامی سیم کارت های موجود در جهان بر روی این گوشی کار می کنند اما نسخه لاک شده تحت یک اپراتور مخابراتی با قیمتی پایین تر عرضه میشود مثلا فقط سیم کارت ایرانسل رو میخونه و شما نمیتونید از سیم کارت همراه اول در اون استفاده کنید البته این مثال بود 🙂

        1. حلقه فست، اول برای اینسایدر ها میاد که شاید باگ های زیادی داشته باشه همراه با ویژگی های جدید .. اولین کسانی که تجربه میکنن، حلقه فست هستن و حلقه اسلو هم بعد از اومدن بیلد جدید، و برطرف کردن باگ های حلقه فست، برای حلقه اسلو هم منتشر میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا