برنامه

تست سخت افزار گوشی های ویندوزی، با اپلیکیشن B2X-SMARTAPP

تا به حال به این اندیشیده‌اید که سخت افزار گوشی ویندوزی خود را تست کنید؟ در این پست می‌خواهیم به شما اپلیکیشنی را معرفی کنیم که تمام سخت افزار گوشی ویندوزی شما را مورد آزمایش قرار می‌دهد و از مشکلات دستگاه، شما را با خبر می‌کند. در ادامه با ویندوز ایران باشید.

با اپلیکیشن B2X SMARTAPP، سخت افزار دستگاه ویندوزی خود را مورد آزمایش قرار دهید. B2X SMARTAPP به صورت رایگان می‌باشد و از عملکرد دستگاه ویندوزی، شما را آگاه می‌سازد.

B2X SMARTAPP به صورت رسمی، برای پلتفرم ویندوزفون در Store قرار نگرفته بود و این اتفاق، در اکتبر 2016 برای B2X SMARTAPP به صورت کاملا رسمی فعالیت خود را ادامه داد. شرکت B2X، همکاری خود را با مایکروسافت شروع کرد و اپلیکیشن B2X SMARTAPP را برای پلتفرم ویندوزفون ساخته و در Store در دسترس عموم قرار داد.

با نصب B2X SMARTAPP بر روی گوشی های ویندوزی خود، می‌توانید تمام سخت افزار هایی که در گوشی ویندوزی شما وجود دارد، از صحت عملکرد درست آن، مطمئن شوید. B2X SMARTAPP مجموعه ای از ابزارهایی است که به شما، اجرای صحیح اپلیکیشن ها، Ram را نیز می‌دهد. از جمله آزمایش هایی که می‌توانید انجام دهید، همچون میکروفون، صفحه نمایش لمسی، بلندگو، سنسور، دوربین و سایر قسمت های سخت افزاری، می‌باشد.

ید

SMARTAPP از ویندوزفون 8،1 و ویندوز 10 موبایل، پشتیبانی می‌کند. چند ویژگی SMARTAPP را با هم بررسی می‌کنیم:

  • تشخیص نرم افزار و سخت افزار گوشی های لومیا
  • محیط گپ و گفتگو “Chat” با پشتیبانی B2X
  • در خواست تماس “callback” از B2X
  • پیدا کردن نزدیک ترین دفتر B2X و شماره تماس شعبه های این شرکت برای خدمات به مشتری
  • گرفتن همه اطلاعات دستگاه Lumia در یک نگاه
  • آنالیز کردن باتری دستگاه های لومیا و تشخیص عیوب و صحت عملکرد درست باتری
  • چک کردن گارانتی دستگاه های لومیا از طریق کد دستگاه
  • پیگیری از وضعیت تعمیر
  دانلود برنامه ایرانی کاغذ دیواری برای ویندوز فون

شرکت B2X اپلیکیشن اختصاصی خود را به صورت رایگان، در اختیار کاربران ویندوز موبایل، در دسترس قرار داده است و شما می‌توانید از SMARTAPP بدون هیچ درنگ استفاده کنید.

نظر شما دوستان در مورد این اپلیکیشن چیست؟ نظرات و تجربیات خود را در استفاده از اپلیکیشن SMARTAPP با ما و کاربران ویندوز ایران، در میان بگذارید.

چطور بود !

میثم دشت بانیان

ساکن بابل، کارشناس نرم افزار و عاشق ویندوز 10 موبایل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا