اخباراخبار بازی و برنامه هااخبار مایکروسافتبرنامه

نسخه بتا برنامه SoundCloud برای ویندوز ۱۰ منتشر شد

SoundCloud چیست؟

برنامه SoundCloud بزرگترین پلتفرم صوتی در جهان است که تمامی کاربران می توانند موزیک های ساخته شده خود را با دیگران به اشتراک گذارند .

ساوند کلاود در سال ۲۰۰۷ تاسیس شد و این شرکت آلمانی در حال حاضر بیش از ۱۹۰ میلیون آهنگ از ۲۰ میلیون سازنده را در اختیار دارد و کاربران می توانند به صورت رایگان از ۱۹۰ کشور جهان موزیک مورد علاقه خود را گوش دهند.

برنامه SoundCloud برای ویندوز ۱۰

شرکت Spotify قرار بود که نسخه جدیدی از برنامه خود را برای ویندوز ۱۰ دسکتاپ منتشر کند ، اما ظاهرا رقیب جدی این شرکت با نام SoundCloud بیکار ننشسته بوده و امروز برنامه بتا خود را برای ویندوز ۱۰ دسکتاپ منتشر کرده است . 

با استفاده از این برنامه کاربران می توانند به حساب SoundCloud خود متصل شوند و اخرین موزیگ های منتشر شده را گوش دهند . برنامه جدید ساند کلود با توجه به بتا بودن نسخه اش کارایی بسیار مناسب و معقولی داشته و کاربارن میتوانند به راحتی موزیک مورد نظر خود را جستجو کنند و اخرین موزیک های منتشر شده را به راحتی بر روی ویندوز ۱۰ خود گوش دهند .

برنامه ساند کلود ویندوز ۱۰ در حال حاضر در بیشتر بخش ها پایدار بوده و هنوز مشخص نیست که ساند کلود قرار است این برنامه را تنها برای ویندوز ۱۰ دسکتاپ منتشر کند یا برنامه ای هم برای ویندوز ۱۰ موبایل دارد ؟

شما میتوانید نسخه بتا برنامه SoundCloud را از لینک زیر دانلود و نصب نمایید . 

نوع فایل : Exe
حجم : 6 مگابایت
دانلود از فروشگاه مایکروسافت

 

3.7/5 - (42 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫۱۸ دیدگاه ها

  1. سلام من نمیتونم وارد استور شم و میگه اپدیت کنو میزنم روش اخطار میادو میگه دوباره بزنم میزنم نمیشه

    1. سلام وقت بخیر
      ببینید بررسی کنید ریجن شما روی ایران نباشه کافیه وارد تنظیمات بشید و region سرچ کنید و اونو به آمریکا یا هر کشوری به جز ایران تغییر بدید
      مورد دوم اینترنت شما هست برخی مواقع لازمه از شیلتر شکن استفاده کنید تا با خطا مواجه نشوید

    1. سلام لینک مستقیم فروشگاه مایکروسافت هست وقتی روی لینک کلیک می‌کنید و بعدش روی Get کلیک می‌کنید میره به فروشگاه مایکروسافت.
      اگر داخل فروشگاه با ارور کانکشن و عدم اتصال به اینترنت مواجه شدید باید region یا همون منطقه سیستم خودتون رو بیارید به کشوری غیر از ایران

    1. سلام از منوی استارت برنامه خودتون رو پیدا کنید و روی اون کلیک راست کنید.
      پس از کلیک راست pin to start رو بزنید تا به صفحه استارت اضافه بشن
      اگر میخوایین به دسکتاپ اضافه کنید کافیه برنامه رو بکشید و در دسکتاپ رهاش کنید به همین راحتی برنامه به دسکتاپ منتقل میشه

  2. سلام. هنگام دانلودبرنانه همچین اخطاری روبرو میشم ؟!دلیلش چی میتونی باشه ممنون!It looks like you don’t have any applicable device(s) linked to your Microsoft account. To install, sign in on a device with your Microsoft account.

    Get more info

    1. سلام صمد جان اول از همه می‌بایست Region یا همون منطقه رو در ویندوز ۱۰ بزارید روی آمریکا – برای اینکار به تنظیمات برید.
      setting > Time and language >Region
      بعد از اون حتما می‌بایست از قیلتر شکن استفاده کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا