اخباراخبار مایکروسافت

توقف فروش سیستم عامل ویندوز 7 پرو

سیستم عامل ویندوز 7 پرو یکی از نسخه های محبوب سیستم عامل مایکروسافت بوده و از این رو بیشتر کاربران تمایل داشته تا از این نسخه استفاده کنند و به سمت ویندوز 10 کوچ نکنند. از این رو کمپانی مایکروسافت تصمیم گرفت با توقف فروش سیستم عامل موردبحث از کاهش تعداد کاربران ویندوز 10 جلوگیری کند. برای مشاهده ادامه مطلب با وب سایت ویندوزایران همراه باشید.

windows-7-professional-32-bit-product-key-digital-download-windows-7-professional-32bit-620x620

در بسیاری موارد پیش آمده که افراد با استفاده از ویندوز 7 پرو به طور خودکار ارتقایی به ویندوز 10 داشتند و در این بین خشمگین می شدند. حال مایکروسافت با توقف فروش ویندوز 7 پرو به تولیدکنندگان تصمیم گرفته تعداد کاربران ویندوز 10 را افزایش دهد.

البته این عمل مایکروسافت برای نخستین بار نبود و یک سال قبل شرکت ردموندی توصیه هایی به شرکت هایی تولیدکننده کرد تا از سیستم عامل ویندوز 10 در محصولات خود استفاده کنند. حال با توقف فروش تولیدکنندگان چاره ای جز استفاده سیستم عامل ویندوز 10 روی دستگاه های خود نداشته و باید به این نسخه اکتفا کنند.

تولیدکنندگان در حال حاضر می توانند موجودی انبار خود با سیستم عامل ویندوز 7 را به فروش برسانند اما در تولیدات جدید باید سیستم عامل ویندوز 10 به کار گرفته شود. قطعا چنین تغییری کمک شایانی به افزایش تعداد کاربران ویندوز 10 خواهد کرد و جالب خواهد بود که نتایج این عملکرد چه خواهد شد.

ویندوز 10 از ویژگی های جدیدی برخوردار است که سایر ویندوزها چنین ویژگی هایی را دارا نیستند.

به هر حال جهت کسب جزئیات نهایی و بیشتر باید منتظر ماند.

 

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا