اخبار

دانلود برنامه آموزش پیانو برای ویندوز فون – Piano Tunes

9687cec0-b603-40e9-9bf2-419e9f9f865b

 

Piano Tunes یکی از بهترین نرم افزارهای پیانو است که برای ویندوز فون عرضه شده است و  استقبال خوبی از ان صورت گرفته و ده ها هزار بار توسط کاربران دانلود شده است. شاید شما نیز از کاربرانی باشید که به پیانو علاقه مندید اما پول کافی برای خرید پیانو را نداشته باشید، در این میان باید به سراغ برنامه های شبیه ساز پیانو بروید که با استفاده از شبیه ساز پیانوی فوق می توانید علی رغم داشتن یک پیانو کامل و حرفه به صورت کامل کار با پیانو را نیز فرا بگیرید!

 

برنامه های پیانو نوازی بسیار زیاد می باشد، اما برنامه فوق با داشتن آموزش های مختلف و حرفه ای، خود را از دیگر برنامه ها جدا ساخته است. برنامه فوق به شما یاد می دهد که چگونه آهنگ های مورد علاقه خود را بنوازید. بیش از 140 آهنگ آماده در این برنامه قرار گرفته شده است که طریقه نواختن آن ها را یاد خواهید گرفت. ممکن است تبلت و گوشی های مختلفی داشته باشید، از همین جهت این پیانو به طور کامل با تمامی صفحه ها هماهنگ می باشد.

 

توجه داشته باشید که پیانو به سبک واقع گرایانه تامین شده است و از لمس چند نقطه به صورت همزمان پشتیبانی می کند. برنامه برای تمامی سنین از کودک تا بزرگسال و برای افراد مبتدی تا پیشرفته بسیار مناسب است. لیست آهنگ متفاوت شامل تمام ژانرهای مانند راک، کلاسیک، پاپ و … را درون خود گنجانده است.

 

ویژگی های برنامه Piano Tunes :

  • شامل 140 آکورد پیانو ،  و بزودی آکوردهای بیشتر
  • تنظیم سرعت پخش
  • ویژگی گام به جلو و عقب جهت یادگیری آسان تر
  • گزینه ای برای انتخاب تصادفی آهنگ ها
  • اضافه کردن آهنگ به لیست مورد علاقه ها
  • رابط کاربری زیبا و کاربر پسند
  • لینک به آهنگ های سایت youtube (به صورت محدود)
  چگونه می­توان ویندوز 11 را روی ماشین مجازی نصب کرد؟

 

[bsbutton text=” برای دانلود از طریق بارکد، دکمه سرچ گوشی را لمس کنید و دکمه Vision (ایکون چشم )انتخاب کنید سپس دوربین گوشی را روی تصویر زیر بگیرید تا به صفحه اپلیکیشن در مارکت هدایت شوید توجه اگر از ویندوز فون ۸٫۱ استفاده می کنید و کورتانای شما وصل است می توانید با فشردن دکمه دوربین و انتخاب lenses و لمس Bing Vision به صفحه بارکد خوان بینگ هدایت شوید.” target=”New page” style=”warning” theme=”flat” size=”small”]
2/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا