برنامه

ماه مبارک رمضان، همراه با persianQuran

اگر وقت برای خواندن قرآن ندارید، ما به شما persianQuran را معرفی می‌کنیم. اپلیکیشن PersianQuran شما را از بهمراه داشتن قرآن، بی نیاز می‌کند. در ادامه با ویندوز ایران باشید.

با نصب اپلیکیشن قرآن PersianQuran، در گوشی های هوشمند ویندوزی، شما می‌توانید تمام قرآن را در دستگاه خود داشته باشید و قرآن را با ترجمه فارسی بخوانید و با صورت اساتید قاریان بزرگ، گوش فرا دهید.

قابلیت هایی نظیر، جستجوی پیشرفته آیه ها به صورت فارسی و عربی، ترجمه فارسی، قرآن صوتی، پشتیبانی چرخش در تمام قسمت های اپلیکیشن و چند قابلیت دیگر، در اپلیکیشن PersianQuran قرا داده شده است. اپلیکیشن PersianQuran به صورت رایگان در Store مایکروسافت، در دسترس شما دوستان عزیز می‌باشد.

ویژگی هایی که با نصب PersianQuran، بر روی گوشی های هوشمند ویندوزی، برای شما به امغان می‌آورد:

  • جستجوی پیشرفته فارسی و عربی – تنظیمات کاربردی – کیبورد فارسی – ذخیره آخرین آیه خوانده شده – ترجمه فارسی – سرعت خوب – ۵ فونت عربی
  • پشتیبانی از چرخش صفح – قرآن صوتی برای دستگاه های فول آنلاک
  •  آپدیت کلی – تغییر ظاهر – پشتیبانی کامل از چرخش صفحه در همه جا
  •  اضافه شدن ۱۰ ترجمه فارسی – اضافه شدن ۲۰ قاری – قابلیت قرائت آنلاین – قابلیت دانلود صدای قاری ها – قابلیت استفاده از صدای همه قاری ها به صورت همزمان – اضافه شدن کیبورد عربی – بهبود سرعت لیست – و صدها بهبود دیگر

همانطور که برای شما همراهان ویندوز ایران، بیان نمودم، اپلیکیشن PersianQuran یکی از بهترین اپلیکیشن های فارسی است که نمره بسیار خوب ۴٫۷ از نظر کاربران را دریافت نموده است. برای دانلود PersianQuran می‌توانید در انتهای همین پست، مراجعه کنید.

نظر شما دوستان در مورد این اپلیکیشن چیست؟ آیا اپلیکیشن PersianQuran توانسته است تا نیاز های شما را برآورده کرده باشد؟ لطفا از تجربیات خود، راجب استفاده از این اپلیکیشن را برای ما و کاربران ویندوز ایران، بازگو کنید.

چطور بود !

میثم دشت بانیان

ساکن بابل، کارشناس نرم افزار و عاشق ویندوز 10 موبایل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا